AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei jeg ønsker gjerne å gi blod, men er ikke født i Norge, og kom til Norge som 5 åring.(Er 20 nå) Jeg ble født i Asia. Jeg er norsk statsborger, men har fått vite dersom du ikke er født i Norge, eller Europa så kan man ikke gi blod. Er dette sant? Takker for alle svar. Anonymous poster hash: a745b...aed Lenke til kommentar
Zash Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 https://www.giblod.no/%C3%85GiBlod/Hvemkanikkegiblod.aspxEllers, så er det bare å bestille en time, og du vil få avklart alle spørsmålee dine Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Litt overaskende? 6. Menn som har eller har hatt sex med menn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Litt overaskende? 6. Menn som har eller har hatt sex med menn. Nei. Har vært fokus fra LLH på denne diskrimineringen lenge. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Litt overaskende? 6. Menn som har eller har hatt sex med menn. Nei. Har vært fokus fra LLH på denne diskrimineringen lenge. Hva er grunnen til at den eksisterer per idag? Antar det er en grunn da det kun gjelder mannlige homofile? Høyere risiko for AIDS spredning eller no? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hva er grunnen til at den eksisterer per idag? Antar det er en grunn da det kun gjelder mannlige homofile? Høyere risiko for AIDS spredning eller no?Basicly, men dette tester de jo for uansett. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hva er grunnen til at den eksisterer per idag? Antar det er en grunn da det kun gjelder mannlige homofile? Høyere risiko for AIDS spredning eller no?Basicly, men dette tester de jo for uansett. Ja, derfor jeg syns det var litt rart, ingen andre grunner de har på dette punktet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Ja, derfor jeg syns det var litt rart, ingen andre grunner de har på dette punktet?Nope. Bare HIV og andre infeksjonsykdommer (f.eks. hepatitt) som det også testes for. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 det er jo fordi det ikke skal skje en glipp. homofile er mye mer utsatt for AIDS og andre sykdommer og her bruker de bedre føre var prinsippet. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Er nok det som er årsaken ja. Men her burde man gjøre en skille mellom de som har et stabilt parforhold og de som ikke har det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Trodde den var på vei ut, jeg. Bra at du vil gi blod, forresten. Gjør det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå