AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei Tittelen forklarer det meste. Jeg og kompisen var ute med båteb på byen da broren hans dukker opp. Han er egentlig ikke velkommen men vi hadde det hyggelig, og uten noe spesiell provokasjon begynner han å slå ned på broren sin. Jeg prøver å stoppe han, men han er 130kg og kompisen ligger allerede bevisstløs og blør, så jeg ringer 112. Da kom han etter meg og jeg ble også slått ned. Har bilder osv og politiet kom til stedet. Mens vi var på legevakta kom han til båten igjen og da kjørte vi ditt og Politiet snakka med han, og lot han gå og sa vi får anmelde på mandag. Har et 3. vitne også. Skal anmelde på mandag, og til legevakten selv. Trodde ikke jeg hadde noe skader igår men får ikke lukket kjeven. Vi rørte han forøvrig ikke en finger dessverre. Kompisen min har hjernerystelse og ble bitt og var bevisstløs en stund, men vi ble kjørt til legevakta. Hvordan vil saken gå videre? Vi skal begge to anmelde og Politier har saken i systemet som de sa. Hva vil konsekvensene være? Er det snakk om noe kompensasjon? Alle er over 18 her og Politiet sa selv også fyren var ustabil og kjeftete. Anonymous poster hash: 31171...681 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Det er neppe kompensasjon på bordet, men noe såpass alvorlig, og med så mange vitner vil det trolig ende opp i retten. Anmeld det på mandag, så vil politiet ta seg av resten. Da jeg anmeldte noen for bæring av kniv og truende oppførsel så ble det godtatt en tilståelse og en bot i en 5-sifret klasse etter strafferabatt. Dette er nok mye verre, så tviler på du vil ende opp med det samme resultatet, og må stille i en rettssak. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Folk som er blitt utsatt for vold kan søke om kompensasjon fra staten. Dette pleier å bli opplyst når man anmelder forholdet. http://www.voldsoffererstatning.no/ Endret 19. juli 2015 av BadCat 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Er det mulig å få til besøksforbud mon tro? Han har jo trua flere ganger før med juling, bank, torpedo på døra og drap hvis vi skulle finne på å dra til Politi av andre grunner (han er dealer og narkoman) og sa jo mens han slo oss bevisstløse "JEG SKAL DREPE DERE" Anonymous poster hash: 31171...681 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Hvorfor skulle han drepe dere? Skylder du/dere ham penger? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Nei, det er en lang historie men han var en bestevenn som er blitt narkoman, og har begynt å deale mm. og skylder pæ at vi ikke er støttende nok. Fikk valget mellom oss eller narkotika, og ble det siste. Han sliter med diverse ting i hodet og skylder på mye rart. Ingen som skylder eller har gjort noe mot han dessverre... Anonymous poster hash: 31171...681 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) anmeld, pass på å få referert til politiloggen som ble opprettet den kvelden, og pass på å få med skaden du har oppdaget i ettertid! dra til legen og ta ut sykemelding eller få legen til å dokumentere skaden! dette er ekstremt viktig i en rettsak, du kan ikke si at "jeg klarte ikke å lukke kjeven", du må fremlegge papir fra legen om at du ble skadet, dette får du ikke hvis du venter til skaden er gått over. han ender forhåpentligvis opp i fengsel en stund etter dette. Endret 20. juli 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Fant ut at han som slo oss brakk fingeren på grunn av det. Regner med det er bra for vår del både karma og bevismessig? Anonymous poster hash: 31171...681 Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg var vitne til noe lignende som skjedde med en kompis av meg for ca 2 år siden. Ble tilfeldig angrepet på fest (uten provokasjon) av en person, og fikk flere tenner sparket ut og kjeven knust++.Noe av det jævligste jeg har sett og fyren klarer ikke snakke ordentlig den dag i dag. I retten kom det frem at motivet var at offeret "hadde lekt deilig og vært høylytt". Han endte opp med noen mnd i fengsel i tillegg til noen tusenlapper i godtgjørelse, hvis jeg husker riktig! Vær forsiktig ute på fest folkens. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Får håpe det samme skjer. Forhåpentligvis full razzia og slik at de tar alt av narkotika og narkopenger Anonymous poster hash: 31171...681 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå