Leif Olsson Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Makrellterne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Vakkert av Makrellterna Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Nydelig bilde av makrellterna. En av kommentarene til ett av bildene mine her på Akam var at min kvist som kom opp fra et hjørne ikke var i henhold til fotografiens regler. Jeg kan ikke så mye om regler. Her syns jeg det gir en fin komposisjon. Jeg var på foredrag med fotografen Marcel Leliënhof som har skrevet boken om Hells Angels. Han hadde et klart budskap til oss: Regler er til for å brytes, noe han har gjort i søkk og kav i boken sin. Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Et meget flott fuglebilde dette hvor beskjæring, farger og skarphet er helt topp. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Takk før hyggelige kommentarer Magnar, Olav og Torbjørn ??? Intressant informasjon om Regler Olav, kanske et brudd her då? ? Går för at regler er til för at brytes ? Sommer på Andøya med sol, nesten vindstille og 17 grader ? Med vennlig hilsen ? Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Takk før hyggelige kommentarer Magnar, Olav og Torbjørn Intressant informasjon om Regler Olav, kanske et brudd her då? Går för at regler er til för at brytes Sommer på Andøya med sol, nesten vindstille og 17 grader Med vennlig hilsen Leif Oooops :) ble firkanter ved bruk av mobilen Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Helt supert mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Helt supert mvh Torhild Takk for " super " hyggelig kommentar Torhild Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Flott stilstudie av terna Takk takk Melvin Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg