Ovidia2 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Nymfen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei Tove Stor spennvidde i bileta dine - du beherskar teknikk og komposisjon på ein meget god måte. Knallbra bilete dette! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei Tove! Måtte se godt etter før jeg forsto av det var en speiling i vannflate.Gjorde seg veldig bra med sepia. Kanskje lysnet opp speilingen litt så den ble mer synlig? Bra at blitsene ikke fungerte denne dagen... Hilsen Olav Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Et meget flott fotoarbeid du her har utført. Jeg kunne nok tenkt meg å se dette bildet i farger da jeg kun i noen få tilfeller synes S/V-bilder fungerer bedre. Dette bildet fungerer bra med det fine lyset du har klart å frembringe. Det med S/V er nok en smaksak vil jeg tro. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Enig med foreslått lysning av speiling for å få den også bedre fram. Eller litt nostalgisk da man lett får litt følelse av gammelt bilde som har gulnet litt over tid slik de gamle svarthvit bildene gjorde. Roar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Nydelig bilde, Tove! Synes du har reddet deg ut av situasjonen på en mesterlig måte. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 HJERTELIG takk alle sammen !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg