hkmod25 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 ID Lock (www.idlock.no) har valgt Tronika AS som samarbeidspartner for begrenset distribusjon av sin "ID Lock RF interface modul - Z-Wave Plus". Hovedmål med prosjektet er å teste (Z-Wave) interface modul i reelle installasjoner med mest mulig variasjon av respektiv programvare, gateways, osv. Tilbakemeldinger fra brukere må gjerne meldes til Tronika AS og etter oppsummering skal sendes videre til produsenten (ID Lock). Distribusjon av Z-Wave interface modul starter omgående: https://www.tronika.no/no/smarthus-tilbehor/47-rf-interface-id-lock-z-wave.html Vi også planlegger å starte en komplett leveranse av Lås+Z-Wave interface pakker etter sommerferie, fra ca. første/andre uke av August. Tronika AS, Bergen 2 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Kudos! Sender deg en epost, jeg har et par kjenninger med slike låser. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ikke lenger tilgjengelig? Linken er død. Lenke til kommentar
AleksanderØ Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hva skjer her? sitter klar til å trykke på bestillings-knappen på en liste jeg har satt meg opp, men venter på denne.. Noen som har peiling på tilgjengelige commands? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Nei, men en kollega har fått den inn i HS3, og det ser ut til å fungere helt fint. (UZB1 er controller). Lenke til kommentar
AleksanderØ Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Ok, her er det OpenHAB på RaspberryPI med RaZberry-modul fjerna Yale Doorman fra døra mi og monterte den med søstern i går Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg skal ikke si med sikkerhet at OpenHAB støtter dørlåser via Z-wave, jeg ser det diskuteres frem og tilbake. F.eks. Indigo støtter det ikke, på grunn av lisenskostnader. HomeSeer støtter det. Lenke til kommentar
AleksanderØ Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Ahh, såklart.. Security command classes... :/jaja, må testes samma f.. Lenke til kommentar
Stian Øien Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Her er et innlegg om idlock og Fibaro :http://www.duppeditten.com/blog/smart-locks-for-scandinavian-doors Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Noen som vet hvilken z-wave gateway jeg kan kjøpe for integrasjon med KNX/Loxone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå