V. Haugen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Fem år etter braksuksessen kommer det endelig en oppfølger.Angry Birds 2 kommer denne måneden Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 sorry ass, men så teit.. :7 Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hvilke plattformer kommer det på? (Android, iPhone er vel ganske tydelig) Kommer det til Microsoft Phone 10 eller hva det nå heter? Kommer det til andre plattformer, PS4, Xbox One, PC og liknende? Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Interessant hvordan noe slår ann og andre ting ikke fullt så mye. Angry Birds er en av mange slike type spill hvor man skal skyte noe med sprettert, kanon eller katapult på noe. Og de var langt fra først. De traff godt, det skal de ha... Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Jeg kommer fra en tidsalder hvor hvert nye spill fikk en litt mer wow-factor. Nå overøses folk med spillutgivelser og ser svært bortskjemte ut. Det virker som om bortskjemtheten vises i denne tråden. My 5 cents. Jeg kan ikke si jeg har spillet for mye "Angry Birds (1)", men når kjæresten fikk det på sin mobil, så lånte jeg den litt for å spille det. Det var jo et artig nok spill synes nå jeg da. Endret 19. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg