Gå til innhold

Styling/trimming av skjegg?


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg digger skjegg når det ser stelt ut og er gjort skikkelig. Problemet er at jeg får det ikke skikkelig til selv, og det ser mer ustelt og slaskete ut enn stilfullt ut.

 

Så vet dere om noen sider som tar for seg dette, gjerne viser hvordan det skal gjøres, hva type vekst en bør ha for å oppnå gitt resultat osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler Barbershop for utstyr om du ikke er kjent med den butikken, handler selv der og er fornøyd med utvalget og veldig god service. 

 

Hva slags type skjegg man skal anlegge og hva som passer til hver enkelt person, kommer veldig an på skjeggvekst, ansiktsform og mye pleie for å få fint og stelt skjegg. 

 

slenger med en liten video fra god morgen Norge, hvor de snakker litt om skjegg. 

Lenke til kommentar

Hva slags type skjegg man skal anlegge og hva som passer til hver enkelt person, kommer veldig an på skjeggvekst, ansiktsform og mye pleie for å få fint og stelt skjegg. 

 

 

Det er jo nettopp her problemet ligger, og jeg hadde håp om at der fantes noen gode sider som tok for seg disse tingene. Har en slik type vekst, ja da kan en velge disse type styling osv.

Lenke til kommentar

 

Hva slags type skjegg man skal anlegge og hva som passer til hver enkelt person, kommer veldig an på skjeggvekst, ansiktsform og mye pleie for å få fint og stelt skjegg. 

 

 

Det er jo nettopp her problemet ligger, og jeg hadde håp om at der fantes noen gode sider som tok for seg disse tingene. Har en slik type vekst, ja da kan en velge disse type styling osv.

 

 

 

21 Grooming Charts Every Guy Needs To See

 

http://www.buzzfeed.com/juliegerstein/beard-brows-and-beyond#.scv9eE7gda

 

 

Håper det kan være til hjelp

Lenke til kommentar

Dra til en barbershop, følg med å still spørsmål. Var selv på min lokale i går og det er en skikkelig mannlig spa! Ser bra ut etterpå også! Billig er det også, men det kommer jo an på hvor en går. Full klipp av hår, trim og stuss av skjegg med varm duk og alt annet digg til den nette sum av 450 kronasjer, det er billig det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...