Gå til innhold

Rekkevidde

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har veldi dårligt wifi i garasjen å jeg bruke garasjen masse å har bærbare maskiner å telefoner å venner. Så jeg lurte på om noen har noen råd til å få bedre rekkevidde på wifien? Kan jeg bruke en annen router, jeg har tilgang til nettverks kabel. Kan jeg bruke denne http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/DIR850AC/d-link-dir-850l-wireless-dual-band-gigabit-cloud-router ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan utvide nettverket ditt ved hjelp av en nettverksutvider. Hvis du ikke ønsker å bruke en slik kan du kjøpe en ny ruter som er kraftigere enn den du har og håpe på at den rekker til garasjen.

Elkjøp, Expert og Lefdal har forøvrig 30-dagers åpent kjøp så du kan kjøpe, teste og returnere uten problemer.

Endret av Fish
Lenke til kommentar

Absolutt beste er å strekke kabel til garasjen fra punktet du har og deretter sette opp routeren i aksesspunkt modus der, da har du også ett solid nettverk bak denne, mens extendere som anbefalt her er avhengige av å sende det videre igjen som gir forsinkelser og hodepiner når du får en del trådløse enheter da kun 1 enhet kan sende av gangen og må konkurrere med extenderen om plassen på "lufta".

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...