Gå til innhold

Stranden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan du faktisk halvere himmelen uten at bildet taper noe. Da får betrakter kanskje øye på fuglene ute til høyre også.

Forgrunnen funker fint. men jeg nevner at du kan også få en versjon der du kutter lenger opp - kanskje så akkurat det svarte elementet ut mot venstrekanten forsvinner. Sammen med toppkuttet vil du da stå igjen med et svært smalt panoramaformat.

Jeg har sjøl stor sans for nettopp det formatet så kanskje er det det som henter fram forslaget også.

Logoen og signaturen skriker ikke etter oppmerksomhet her og det er bedre.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her kan du faktisk halvere himmelen uten at bildet taper noe. Da får betrakter kanskje øye på fuglene ute til høyre også.

Forgrunnen funker fint. men jeg nevner at du kan også få en versjon der du kutter lenger opp - kanskje så akkurat det svarte elementet ut mot venstrekanten forsvinner. Sammen med toppkuttet vil du da stå igjen med et svært smalt panoramaformat.

Jeg har sjøl stor sans for nettopp det formatet så kanskje er det det som henter fram forslaget også.

Roar

Takker, ser at himmelen tok kanskje litt vel mye plass. Skal ta å eksperimentere med forgrunnen og se hva jeg kommer fram til der :)

Lenke til kommentar

Roar

Da har jeg lastet opp en versjon basert på forslagene dine og må si at resultatet ble bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...