Bruker-308643 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Hei. Jeg har laga mitt andre remix, og vil høre hva dere synes om den. I tillegg til remix har jeg laga en "original mix" . Remix'en er laga med Ableton. Jeg er ute etter kritikk og tilbakemeldinger, hva jeg kunne forbedre meg på osv! Som derre skjønner er jeg fortsatt i læring faser. Så når det gir tilbakemeldinger vær konkrete. Slik at jeg forstår hva derre mener og at jeg lærer det også Jeg har ikke holdt på med elektronisk musikk veldig lenge kanskje 5-6 måneder, men med veldig store mellomrom der jeg jobbet skikkelig pga av skole og andre ting . Dette er jo berre en hobby så har ikke brukt flere timer til dagen på dette. Ellers har jeg ingen musikk erfaring fra før av, har ikke spillet noe musikkinstrument eller har ikke noe teori i bakgrunnen. Også vett jeg ikke om jeg har godt musikkøre. Så dette er laga ut hva jeg synes hørtes fint Selve sangen har jeg hold på med i par uker. https://soundcloud.com/drdrdrdrdrdrrrrrr/wiz-khalifa-see-you-again-ft-charlie-puth-remix Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Også vet jeg ikke om jeg har godt musikkøre.. Jo, det har du, så stå på Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Også vet jeg ikke om jeg har godt musikkøre.. Jo, det har du, så stå på Hehehe, takk . Noen kommentarer om selve sangen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Yes! Jeg likte godt komposisjonen, fin balanse mellom musikk og sang. Kan du prøve deg med noe som har litt mer trøkk? Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Yes! Jeg likte godt komposisjonen, fin balanse mellom musikk og sang. Kan du prøve deg med noe som har litt mer trøkk? I begynnelsen jeg prøvde å gjøre det. Har du noe tips til hvordan jeg kunne få litt mer trøkk i sangen? Trenge ikke være for denne sangen, men generelt til hvordan jeg kunne få energi i sangene? Endret 18. juli 2015 av Vettikke Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Heh! Vil gjerne hjelpe deg litt fremover men er nok ikke den beste her i huset. Vi har mange andre her som kan dette der mye bedre enn jeg, men vil gjerne gi noen tips når jeg får mer tid. (Holder på med flytting til et "nytt" hus som jeg kjøpte for ca. en mnd siden. Så jeg blir vekke en stund da) Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Heh! Vil gjerne hjelpe deg litt fremover men er nok ikke den beste her i huset. Vi har mange andre her som kan dette der mye bedre enn jeg, men vil gjerne gi noen tips når jeg får mer tid. (Holder på med flytting til et "nytt" hus som jeg kjøpte for ca. en mnd siden. Så jeg blir vekke en stund da) Ok, Tusen takk for hjelpen og tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå