Gå til innhold

Hva synes derre


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har laga mitt andre remix, og vil høre hva dere synes om den. I tillegg til remix har jeg laga en "original mix" :D. Remix'en  er laga med Ableton. Jeg er ute etter kritikk og tilbakemeldinger, hva jeg kunne forbedre meg på osv!  Som derre skjønner er jeg fortsatt i læring faser. Så når det gir tilbakemeldinger vær konkrete. Slik at jeg forstår hva derre mener og at jeg lærer det også :D

Jeg har ikke holdt på med elektronisk musikk veldig lenge kanskje 5-6 måneder, men med veldig store mellomrom der jeg jobbet skikkelig pga av skole og andre ting :). Dette er jo berre en hobby så har ikke brukt flere timer til dagen på dette. Ellers har jeg ingen musikk erfaring fra før av, har ikke spillet noe musikkinstrument eller har ikke noe teori i bakgrunnen. Også vett jeg ikke om jeg har godt musikkøre. Så dette er laga ut hva jeg synes hørtes fint :D
Selve sangen har jeg hold på med i par uker.
 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes! :)

 

Jeg likte godt komposisjonen, fin balanse mellom musikk og sang.

 

Kan du prøve deg med noe som har litt mer trøkk?

 

:)

I begynnelsen jeg prøvde å gjøre det. Har du noe tips til hvordan jeg kunne få litt mer trøkk i sangen? Trenge ikke være for denne sangen, men generelt til hvordan jeg kunne få energi i sangene? 

Endret av Vettikke
Lenke til kommentar

Heh!

 

Vil gjerne hjelpe deg litt fremover men er nok ikke den beste her i huset.

Vi har mange andre her som kan dette der mye bedre enn jeg, men vil gjerne gi noen tips når jeg får mer tid.

 

(Holder på med flytting til et "nytt" hus som jeg kjøpte for ca. en mnd siden. Så jeg blir vekke en stund da)

 

 

:)

Lenke til kommentar

Heh!

 

Vil gjerne hjelpe deg litt fremover men er nok ikke den beste her i huset.

Vi har mange andre her som kan dette der mye bedre enn jeg, men vil gjerne gi noen tips når jeg får mer tid.

 

(Holder på med flytting til et "nytt" hus som jeg kjøpte for ca. en mnd siden. Så jeg blir vekke en stund da)

 

 

:)

Ok, Tusen takk for hjelpen og tilbakemelding. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...