Workman94 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg skal begynne på HBV til sommeren og lurer på om noen her går der for øyeblikket, hvis ja har jeg noen spørsmål; 1. Hvordan er det der med tanke på miljø? 2. Kjenner dere noen pendlere som pendler lange avstander? 3. Får man oppfølging og hvordan er timeplanene? Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Dette er altså for de om går på HBV Hønefoss Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Har en kompis som bor i Hønefoss. Ikke fin by. Ikke mye å finne på. Helt OK- skole. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg skal begynne på HBV til sommeren og lurer på om noen her går der for øyeblikket, hvis ja har jeg noen spørsmål; 1. Hvordan er det der med tanke på miljø? 2. Kjenner dere noen pendlere som pendler lange avstander? 3. Får man oppfølging og hvordan er timeplanene? Skal selv begynne på HBV, men avdelingen i Horten. Men timeplanene ligger allerede ute: http://www.hbv.no/studiestart/informasjon-om-ditt-studium/#filter Så velger du studiumet ditt, før du klikker så vil du se til høyre hvilken dag, og klokkeslett du skal møte opp til. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Har hørt at HBV er en ingenmannsland sted. Lykke til! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Har hørt at HBV er en ingenmannsland sted. Lykke til! Det kommer litt an på hvilken av avdelingene man går på har jeg hørt, har fått inntrykk av at det er ganske godt miljø på Vestfold, men vet ikke helt med de andre. Men sånn pleier det jo å være på Høgskoler/Universitet som har mange avdelinger Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hønefoss som by i seg selv er ikke så mye å rope hurra for.. Men, det bor snaue 20 000 mennesker der, eksl. studenter, så vidt jeg har forstått.. Har et veldig fint kjøpesenter, og har da en del utesteder og greier og. Blir nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå