Olav Leistad Hove Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jente med såpebobler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Vakkert portrett av den søte jenta! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Takk skal du ha Tove! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Et portrett som rører noe i meg. Gode refleksjoner og tilhørende historie om jenta gjør det enda bedre. Naturlig valg i sort/hvitt etter min smak. Jeg legger også merke til arrene på jentas underarm som sikkert stammer fra uskyldig risping - men det gjør at det fremkommer en ekstra dimensjon. Utmerket arbeide dette Olav! Mvh Jan Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Takk skal du ha Jan. Jeg har også gjort meg refleksjoner rundt arrene på armen og håper hun bare har rispet seg opp i lek. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Et godt og fortellende portrett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Flott portrett. Jeg synes å kjenne igjen hennes uttrykk fra en annen del av verden. Jeg har tilbrakt 17 vintre i India. Roar Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Enig Roar. Tøff livssituasjon preger nok uttrykket. Ser det samme på Jan Egil Sandstads bilder fra Madagaskar. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Ett kjempefint portrett og tekst til ettertanke. Får inderlig håpe at de får det lettere materielt sett på Cuba nå som forholdet til USA er i ferd med å normaliseres, selv om mange undersøkelser viser at det slett ikke er noen selvfølgelig sammenheng mellom "lykke" og høy materiell levestandard. Mange fattige Latinamerikanske land "scorer" ofte overraskende høyt på slike Galluper. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Takk skal du ha Rolf og enig med deg. Den amerikanske ambassaden åpner i morgen så vidt jeg har forstått. La oss håpe det starter en god prosess. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg