Gå til innhold

SnusTips Fra Gustavus

Bateman26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha hvor gamle er dere som kritiserer snus? Forstår dere ikke at det kan være andre grunner til å bruke enn å være "kul". Sorry men når jeg hører prat som "man røyker bare fordi man vil være tøff" osv får jeg mark!

Så enig! ;)

Lenke til kommentar
Atomet, hvorfor i svin driver du og tar opp slike GAMLE tråder igjen? Unødvendig, men til saken: Snus er ikke digg spør du meg.. Klarer fint og slappe av uten en pris!

Jeg har bare svart på noen tråder som ingen andre har giddet å svart på. Grunnen til det er at jeg har et veldig stort hjerte. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Helt enig.. snus er digg! :love: Det beste er en pris etter at en har spist god mat! det er drit deili! :w00t:

Litt kjipt at snusing faktisk er best når det er farligst å gjøre det; etter at man har spist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

To ting du ikke vil vite om snus:

En pris (en bakt snus) i underleppa i 20 minutter er det samme som 50 Prince-røyk (nei, ikke mild, vanlig).

Det er lettere å bli avhengig av snus enn heroin med tanke på den store nikotinmengden.

Det er iallfall en del forskere som mener dette.

Lenke til kommentar
En pris (en bakt snus) i underleppa i 20 minutter er det samme som 50 Prince-røyk (nei, ikke mild, vanlig).

Egentlig ikke. Men når det gjelder nikotin-innhold/inntak stemmer det muligens.

Det er lettere å bli avhengig av snus enn heroin med tanke på den store nikotinmengden.

Nå snuser man betydelig oftere og mer enn man tar heroin...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Egentlig ikke. Men når det gjelder nikotin-innhold/inntak stemmer det muligens.

Glemte å skrive at det var nikotinmessig ja.

Lenke til kommentar

Ingenting er som god stemning og en skikkelig prell under leppa, egner seg vel ikke så bra på fester "esj, ikke gjør det a, er så ekkelt" men i godt selskap kanskje (finnes jo porsjonsnus og muligheten for å festrøyke).

Men altså, nå som den nye røykeloven er iverksatt blir nok snusing mer og mere normalt (dvs, ikke uberharry).

Lenke til kommentar
Vil bare spørre: Hva er digg med snus? Har aldri skjønt det. Prøvde det, og det er jo bare helt latterlig poengløst. Men, for all del, jeg henger ofte etter når det gjelder slike ting, så at det å ha en svær klump i overleppen kan sikkert være kult.

Det er nok like latterlig poengløst som røyking, men mange gjør det av den grunn. Inkludert meg :thumbdown:

Klump i overleppa er ikke kult... da holder jeg meg heller til siggen....

Lenke til kommentar
Svenske forskere har enda ikke funnet noen sammenheng mellom snus og kreft dermed er det sunnere og snuse.

Dog verdt å merke seg at forskerene faktisk er _svenske_.

Blir akkurat som amerikanske forskere på 60-70-tallet.... Røyk er ikke farlig eller avhengighetsskapende... neida... heh

Lenke til kommentar

Vel, mener å ha lest at svensk snus ikke har de kreftfremmkallende stoffene som snus i andre land har.

Er jo en grunn til at de fjerna kreft advarselen på snusboksene som blir solgt her i norge?

Jeg sier ikke at svensk snus ikke er kreft fremmkallende men akkurat nå er det ikke bevist at snus er ekstremt kreft fremmkallende eller motsatt.

Jeg tror ikke snus er no spess mer kreftfremmkallende en røyk.

Lever bare en gang, peace out ;|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...