Gå til innhold

SnusTips Fra Gustavus

Bateman26

Anbefalte innlegg

Snustips

Att förvara snus

Färdigpackat snus förvaras i kylrum ett antal dagar innan det levereras till handeln. Kylförvaringen är viktig för att snuset ska mogna och erhålla sin karakteristiska arom och smak. För att vara säkra på att vårt snus bibehåller rätt fukthalt, smak och arom förpackar vi det i plastdosor, såväl lössnus som portion. Snus är en färskvara och ska förvaras i kylskåp 4-8 grader C.

Att frysa snus

Snus går utmärk att frysa in. Ett bra tips om du ska förvara det under längre tid än en månad. Plastförpackningen lämpar sig mycket väl för infrysning. Luften i en frys är dock mycket torr och kan torka ut snuset. Lägg därför dosorna i en fukttät fryspåse. För bästa resultat låt snuset tina upp långsamt i kylskåp. Den praktiska plastdosan gör att du vid behov även kan snabbtina snuset i rumstemperatur utan att dosan blir mjuk och faller sönder.

Sakset fra http://www.gustavus.se/

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hehe, var nettopp i Sverige, tuslet forbi en helsekost butikk der dem solgte sunn snus, altså snus uten nikotin og tjære, bare laget av urter og greier. Måtte selvfølgelig ha en dåse (:D) til den nette sum av 25 kroner, da får du 20 bleier.

Smaken er helt grei, smaker peppermynte, men den kunne gjerne vært litt sterkere. Tror ikke det er noe særlig om man snuser fra før av, kjøpte den bare for å ha den liksom :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil bare spørre: Hva er digg med snus? Har aldri skjønt det. Prøvde det, og det er jo bare helt latterlig poengløst. Men, for all del, jeg henger ofte etter når det gjelder slike ting, så at det å ha en svær klump i overleppen kan sikkert være kult.

Det er ... godt?

Avslappende.

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge stemningen eller noe, men snus er harry !

Så hvorfor bry seg, la folk snuse hvis de har lyst. Blir så lei av at folk skal klage på at folk røyker eller snuser... :hrm:

Sett i gang, driter i det.. Snus så leppa sprenger, jeg følte bare et plutselig behov for å nevne min mening om snusing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
om jeg MÅTTE valgt ville jeg valg snus, siden ingen andre blir påvirket av andre (passiv snusing??), og snus lukter ikke

Kult å kline med dama di, med den klysa oppi leppa... Kan ikke forestille meg at det går bra. Passiv snusing

Det er ikke kult, men det er heller ikke et problem. Menn som får dame mens de snuser, de er tøffe de. Snus skiller på en måte klinten fra hveten.

übertrøtt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...