loddebolten Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 kan noen anbefale en psu som er kjent for stabilitet og lite støy til sånn ca 5-700 kr.? den må ha 2 vifter og minst 400w. takknemlig for tips om hvilke jeg bør unngå skulle noen ha erfart å få noe skikkelig drit..! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Fortron/Source, 350W, ATX12V, microplex til 595kr. Garantert suksess Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 den må ha 2 vifter og minst 400w.takknemlig for tips om hvilke jeg bør unngå skulle noen ha erfart å få noe skikkelig drit..! Sorry, er alltid litt for rask.... Skjønner ikke poenget men, gå for en F/S med 400w da, hvis du skal være så kresen (eller Antec) Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hadde tidligere en 460 watts enhance strømforsyning som funka hest. Kjøpte den på komplett for ca. 600 kr. Denne passer bare til Amd-system da. Nå vet jeg ikke noe særlig om enhance som merke, men den dreiv uten problemer min pc som tidligere besto av: Nf7-s v.2.0, Athlon Xp2800+ barton, 1024 ram, sapphire 9800 pro, To stk. hd, 4 kabinettvifter, coolermaster aero 7lite, dvd+cdrw+floppy. Så denne burde klare å drive det meste. Du får ikke 460 watt til intel-system, men det er andre bra og rimelige alternativer fra enhance som også passer til begge. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 kan noen anbefale en psu som er kjent for stabilitet og lite støy til sånn ca 5-700 kr.? den må ha 2 vifter og minst 400w.takknemlig for tips om hvilke jeg bør unngå skulle noen ha erfart å få noe skikkelig drit..! Du må nesten forklare hva du skal ha i maskinen, siden du sier du trenger 400W PSU. Jeg for min del bruker Fortron Source 350W med følgende maskinvare: 2hd'er, 3cd-rom'er, 4 kabinettvifter, katoder + vanlig innmat (hk, CPU, GPU, lydkort, nettverkskort, SCSI-kort). Har koblet til 2 harddisker i tillegg, aldri hatt noe problemer. Fortron/Source PSU'ene er også kraftigere enn oppgitt, og ikke minst utrolig stillegående. Hvilke som IKKE anbefales: Chieftec. De bråker noe helt for j*vlig. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 1: Antec Truepower 2: Fortron Source / Sparcle (helst 35w med 80mm vifte) 3: Enermax (men ikke 431w versjonen, den er kjent for å ikke være så altfor bra) 460w versjonen skal være bra, men dyr. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 heisann.....takker for alle svar.....jeg klarer vel meg sikkert med en psu på 350w......skal kjøre ganske standard...men vil ha høyde for et G-FX kort(trekker 70w bare det..!) ellers har jeg xp2800/2x512 ram/cd+brenner/audigy lyd/2xhd/4x80mm kab.vifter/geforce4.ti4600/og nettv.kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå