Ham&Cheese Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Hei! Bruker som regel fullversjonen av forumet selv på mobil, men jeg har oppdaget at hver gang jeg prøver å navigere tilbake til forrige side med knappen oppe i venstre hjørne blir jeg møtt med denne feilmeldingen: "404 Not Found nginx/1.6.0" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg har samme problem når jeg forsøker å navigere mellom flere sider av samme tråd. Lenken er den samme som på fullversjonen av forumet, men på mobil får jeg feilmelding. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Når du sier det har jeg opplevd akkurat det samme, smått irriterende. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 samme. trodde det var ios9 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Kjører forøvrig iOS 9 jeg og, men tviler på at det har noe med saken å gjøre...? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Et annet problem, eller snarere uromoment, er at del totalt uinteressante tråder har lagt seg inn under "mitt innhold" og de lar seg ikke fjerne - har heller aldri valgt å følge dem. På pc versjonen eksisterer de ikke under mitt innhold. Denne issuen har jeg vel hatt i... rundt 2år nå... hehe... på flere forskjellige telefoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå