IngvaldNordland Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 En enkel fortelling om menneskets vandring i sin verden sammen med millioner som er ute i et mer eller mindre identisk ærend. Personen utrykket en besluttsomhet som er merkbar, i motsetning til mange som kun er i tiden uten noe spesiell mål og mening. Likte dette. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Modellen ser en smule stresset ut. Fint plassert mellom de to bilene så selv om det medfører midtstilthet funker det helt fint. Roar 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Ja, likte også dette. Ingvald har sagt de refleksjonene jeg også gjorde meg. Synes sort/hvitt er den arenaen du utrykker deg absolutt best på. Alltid interessant å se bildene dine. Mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Joda, de øvrige kommentarer tiltredes. Bildet tatt mellom to Mercedes ser jeg. (Men dette er jo av underordnet betydning. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 En enkel fortelling om menneskets vandring i sin verden sammen med millioner som er ute i et mer eller mindre identisk ærend. Personen utrykket en besluttsomhet som er merkbar, i motsetning til mange som kun er i tiden uten noe spesiell mål og mening. Likte dette. mvh Ibn Modellen ser en smule stresset ut. Fint plassert mellom de to bilene så selv om det medfører midtstilthet funker det helt fint. Roar Ja, likte også dette. Ingvald har sagt de refleksjonene jeg også gjorde meg. Synes sort/hvitt er den arenaen du utrykker deg absolutt best på. Alltid interessant å se bildene dine. Mvh Jan Joda, de øvrige kommentarer tiltredes. Bildet tatt mellom to Mercedes ser jeg. (Men dette er jo av underordnet betydning. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jan: ja det er sorthvitt jeg er mest komfortabel med også, men nettopp derfor prøver jeg å ta mer fargebilder for tiden, for å utfordre meg selv litt. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg