Jungelbobo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Bare lurer på hva slags kabinettvifter dere anbefaler. jeg skal ha noen som ikke er så bråkete, men med god effekt. har også bare en slot ledig til strøm, så jeg må ha strøm spilt eller no annet så jeg får til to vifter! prøvde delta viftene... de bråka _litt_ for mye. :> Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hmm.. Jeg bruker 4stk 80x80mm (dette er vel standard i alle kabinett?) Papst 19db som du får kjøpt på Microplex De er støyer ikke mye og er effektive. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 /me har 2x PAPST 80mm vifter, de er bortimot lydløse. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg anbefaler deg absolutt å kjøpe en viftestyring til viftene dine. Da kan du skru ned spenningen som de får slik at de blir praktisk talt lydløse, men fremdeles effektive. Viftestyringer trenger ikke være dyre, ta f.eks. Sunbeam Rheobus som Microplex selger. Denne er den beste i mine øyne, du kan styre spenningen fra 12 til 0 volt, og det er praktiske LEDs på den som viser når spenningen er ca.7 volt, noe som ofte er en god mellomting mellom støy og effektivitet. Les denne tråden om du er interessert i viftestyring og hvilke vifter du bør skaffe deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165197 Lenke til kommentar
Jungelbobo Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg anbefaler deg absolutt å kjøpe en viftestyring til viftene dine. Da kan du skru ned spenningen som de får slik at de blir praktisk talt lydløse, men fremdeles effektive. Viftestyringer trenger ikke være dyre, ta f.eks. Sunbeam Rheobus som Microplex selger. Denne er den beste i mine øyne, du kan styre spenningen fra 12 til 0 volt, og det er praktiske LEDs på den som viser når spenningen er ca.7 volt, noe som ofte er en god mellomting mellom støy og effektivitet.Les denne tråden om du er interessert i viftestyring og hvilke vifter du bør skaffe deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165197 skal jo ikke ha så dyre vifte greier da :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå