Gå til innhold

I skogen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott og naturlig barnebilde, men retter en advarende finger mot å legge ut slike da folk som tenker og føler litt annerledes enn deg og meg gjerne rapper slike bilder til bruk som du antagelig ikke ville sette pris på.

Roar

Forsåvidt helt enig med deg angående de som er ute etter å misbruke bilder av denne karakter. Jeg forventet meg kommentarer på dette - og det setter jeg pris på. Og jeg kan forsikre deg om at jeg har tenkt nøye over dette. Bildet i grenseland ift problemstillingen du nevner, men viser ikke mer enn hvilket som helst annet bilde fra badestranda, samt at man ikke kan identifisere.

Jeg plages litt over at man må begrense sine fotouttrykk til de grader pga den lille fraksjonen av avvikere på nettet. Men i dette tilfellet lar jeg ikke frykten ta overhånd.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Minner om Sally Mann sine bilder. Og det er jammen ikke dårlig. Meget bra synes jeg.

Henning

Litt flaut å si det, men visste ikke om Sally Mann. Men har nettopp googlet mye av hennes bilder på nettet. Kontroversielt - men jøje meg for et uttrykk hun har - utrolig flott!

Takker for god tilbakemelding Henning.

Mvh

Jan

Lenke til kommentar

En ekthet og kunstnerisk tilnærming over dette som drar det lagt utover familiealbumet divisjon. Energi og ikke minst et barns besluttsomhet der bare det viktigste tas med: Spann,spade og for å sikre seg litt , støvler : ) mvh ibn

Tusen takk for det Ingvald.

Vurderte det formidlende som du nevner som såpass at jeg valgte å legge det ut - dog under tvil av naturlige årsaker.

Mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...