Lisbeth Grendal Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Takvandring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Stilig bilde, der du har fått med en ekstra person i speilbilde mvh Torhild Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Egentlig veldig stilig hvordan skyen i bakgrunnen danner en blå trekant som går rett ut fra forsvinningspunktet. Jeg vet ikke om det var bevisst, men det gjorde iallefall susen. Sånn ellers så er det jo fint komponert, men man har etterhvert sett mange slike bilder fra Operaen. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Du har fått mye ut av dette bildet med speilingen, linjer og mennesker i aktivitet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Stilig bilde, der du har fått med en ekstra person i speilbilde mvh Torhild Tusen takk Torhild, for hyggelig tilbakemelding. fra deg. Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Egentlig veldig stilig hvordan skyen i bakgrunnen danner en blå trekant som går rett ut fra forsvinningspunktet. Jeg vet ikke om det var bevisst, men det gjorde iallefall susen. Sånn ellers så er det jo fint komponert, men man har etterhvert sett mange slike bilder fra Operaen. Henning Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Henning. Så moro at du la merke til skyformasjonene. Var ikke bevisst dette da bildet ble tatt, men oppdaget det under etterarbeidet. Det hender det dukker opp elementer man i utgangspunktet ikke ser når man fotograferer. Noen ganger kan det bli et irritasjonsmoment, andre ganger kan man dra fordeler av det. Det er noe av dette som gjør at dette er så gøy å holde på med. Motivet her er nok som du nevner noe utbrukt, men dette var mitt første besøk ved Operaen, og kamera var naturlivis med. Så da ble det et bidrag fra meg også. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Du har fått mye ut av dette bildet med speilingen, linjer og mennesker i aktivitet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, for hyggelig og positiv tilbakemelding. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Fin komposisjon og mye å se på i speilbildet:) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Fin komposisjon og mye å se på i speilbildet:) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Torbjørn MVH LIsbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg har bevisst holdt meg unna dette motivet for det er vel snart fotografert i hjel. Men dette uten å forringe resultatet her. Ikke bare speilingen som skaper spenning her. Den breie skya ute til høyre hjelper også godt til. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg