Gå til innhold

Takvandring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig veldig stilig hvordan skyen i bakgrunnen danner en blå trekant som går rett ut fra forsvinningspunktet. Jeg vet ikke om det var bevisst, men det gjorde iallefall susen. Sånn ellers så er det jo fint komponert, men man har etterhvert sett mange slike bilder fra Operaen.

Henning

Lenke til kommentar

Egentlig veldig stilig hvordan skyen i bakgrunnen danner en blå trekant som går rett ut fra forsvinningspunktet. Jeg vet ikke om det var bevisst, men det gjorde iallefall susen. Sånn ellers så er det jo fint komponert, men man har etterhvert sett mange slike bilder fra Operaen.

Henning

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Henning. Så moro at du la merke til skyformasjonene. Var ikke bevisst dette da bildet ble tatt, men oppdaget det under etterarbeidet. Det hender det dukker opp elementer man i utgangspunktet ikke ser når man fotograferer. Noen ganger kan det bli et irritasjonsmoment, andre ganger kan man dra fordeler av det. Det er noe av dette som gjør at dette er så gøy å holde på med. Motivet her er nok som du nevner noe utbrukt, men dette var mitt første besøk ved Operaen, og kamera var naturlivis med. Så da ble det et bidrag fra meg også.

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...