Rolf Kristensen Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Vega Gamleby... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Så den fra stuevinduet her jeg bor, men altfor langt unna til å få kvalifiserte bilder av den. Men det har jo du fått. Virkelig staslig skonnert som du har foreviget på en utmerket måte. V1 eller V3 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Så den fra stuevinduet her jeg bor, men altfor langt unna til å få kvalifiserte bilder av den. Men det har jo du fått. Virkelig staslig skonnert som du har foreviget på en utmerket måte. V1 eller V3 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for den hyggelige kommentaren Ragnar ! Den var langt unna meg også, så jeg måtte strekke 300 millimeteren til det ytterste Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Flott " Svenske " ja bilde av Svenske Skonnerten Vega Gamleby Viken, er det Viken i Skåne der jeg kommer fra ? Finnes kanske flere Viken ? Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Flott " Svenske " ja bilde av Svenske Skonnerten Vega Gamleby Viken, er det Viken i Skåne der jeg kommer fra ? Finnes kanske flere Viken ? Med vennlig hilsen Leif Mange takk for hyggelig kommentar Leif ! Hvilken Viken det er aner jeg ikke, de opplysningene jeg fant er på bakgrunn av litt rask Googling Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Flott " Svenske " ja bilde av Svenske Skonnerten Vega Gamleby Viken, er det Viken i Skåne der jeg kommer fra ? Finnes kanske flere Viken ? Med vennlig hilsen Leif Mange takk for hyggelig kommentar Leif ! Hvilken Viken det er aner jeg ikke, de opplysningene jeg fant er på bakgrunn av litt rask Googling Mvh. Rolf Greit med rask googling Rolf Det er en plass, Viken i Skåne, ca 10 km fra Helsingborg der jeg kommer fra. Tror det finnes noen mere plass med det navnet Lit tvivlende om denne plass har hatt skipsbyggeri? God helg ! Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Hopper over V2 som jeg synes blir noe tam, men tar gjerne både V1 0g V3 med en liten ekstra knapp på V3. Perfekt plassert i flata dette som jeg antar er samme eksponering. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Hopper over V2 som jeg synes blir noe tam, men tar gjerne både V1 0g V3 med en liten ekstra knapp på V3. Perfekt plassert i flata dette som jeg antar er samme eksponering. Roar Mange takk for hyggelig kommentar Roar ! Du har helt rett, det er den samme eksponeringen alle tre. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg