Gå til innhold

Vega Gamleby...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den fra stuevinduet her jeg bor, men altfor langt unna til å få kvalifiserte bilder av den.

Men det har jo du fått. Virkelig staslig skonnert som du har foreviget på en utmerket måte. V1 eller V3 for meg.

Vennlig hilsen Ragnar

Mange takk for den hyggelige kommentaren Ragnar ! Den var langt unna meg også, så jeg måtte strekke 300 millimeteren til det ytterste :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Flott " Svenske " ;) ja bilde av Svenske Skonnerten Vega Gamleby :) Viken, er det Viken i Skåne der jeg kommer fra ? Finnes kanske flere Viken ?

Med vennlig hilsen

Leif :)

Mange takk for hyggelig kommentar Leif ! Hvilken Viken det er aner jeg ikke, de opplysningene jeg fant er på bakgrunn av litt rask Googling :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Flott " Svenske " ;) ja bilde av Svenske Skonnerten Vega Gamleby :) Viken, er det Viken i Skåne der jeg kommer fra ? Finnes kanske flere Viken ?

Med vennlig hilsen

Mange takk for hyggelig kommentar Leif ! Hvilken Viken det er aner jeg ikke, de opplysningene jeg fant er på bakgrunn av litt rask Googling :)

Mvh. Rolf

Greit med rask googling Rolf :) Det er en plass, Viken i Skåne, ca 10 km fra Helsingborg der jeg kommer fra. Tror det finnes noen mere plass med det navnet :hmm: Lit tvivlende om denne plass har hatt skipsbyggeri?

God helg !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...