Nuffern Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Vurderer sterkt å kjøpe meg et barebone-system fra Aopen - nemlig XC Cube. Det som derimot bekymrer meg med en slik løsning er strømforsyningen. PSUene på barebone-systemer er jo sjeldent kraftige. På XC Cube'n ligger denne på 220W, og jeg lurer da på om dette kan komme til å bli et problem. Oppsettet jeg har fundert på er: AMD XP 2600 Hercules 9800SE AIW 512MB PC2700 200GB Maxtor hdd Lite On DVD+/-RW Audigy-lydkort Vil systemet kunne bli ustabilt med en slik PSU? Det kan også komme til å hende at man kobler til noen dippedutter på USB'n, som også antageligvis trekker litt strøm. Slik jeg ser det, er det kun denne bekymringen som hindrer meg fra å bestille et slikt system. All hjelp mottas med takk! :-) Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ikke under 300w helst 360W Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ikke under 300w helst 360W La meg gjette.. du har aldri eid en Shuttle eller lignende? Nei, det vil ikke være et problem. Har lest om at AIW-kort krever litt for mye av psu'en i oppstarts-øyeblikket, men da var det snakk om Shuttle. En liten bios-patch ordnet den biffen. Det er nok av folk som kjører p4 3.2ghz / r9800 pro / 3x harddisk ++ uten problemer, så du kan ta det helt med ro. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Som du ikke så, hehe så har jeg Shuttel SB61G2 Intel 4 HT Radeon 9800 1 gig ram Ny her serru,tok litt tid før jeg forsto hvordan det funka, tydelig vis var det lurt å logge seg inn etter man mottar bekreftelsen fra HW Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 og det funker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå