V. Haugen Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Android-brukerne raser.Snapchat sluker batteriet etter siste oppdatering Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Folk er ikke så jævlig gode til å bruket begrepet "literally" ser jeg. AtW 2 Lenke til kommentar
Thegamerboy Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Bruker bare 2% for meg, men jeg har ikke åpnet appen i det hele tatt i det siste. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Folk er ikke så jævlig gode til å bruket begrepet "literally" ser jeg. AtW Er vel en stund siden av begrepet "literally" blir godtatt brukt både som "literally" og "figuratively". Synes ikke noe særlig om det selv da det originale begrepet mister en del av sin betydning, men slik er det. Ellers har jeg ikke merket noe særlig til Snapchats strømbruk, men har ikke sjekket om jeg har oppdatert til den versjonen som sluker strøm enda. Endret 17. juli 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Folk er ikke så jævlig gode til å bruket begrepet "literally" ser jeg. AtW Endret 17. juli 2015 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Og dette er grunnen til at jeg slo av auto-oppdatering av apper på mobilen.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Herrejesus for noen tilbakemeldinger.. Går vel an å vise et snev av oppdragelse og folkeskikk når man legger igjen anmeldelser og tilbakemeldinger. Han klarte bare å skrive "dritt / dritten" tre ganger på sine tre korte setninger... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Herrejesus for noen tilbakemeldinger.. Går vel an å vise et snev av oppdragelse og folkeskikk når man legger igjen anmeldelser og tilbakemeldinger. Han klarte bare å skrive "dritt / dritten" tre ganger på sine tre korte setninger... Sånn er det (bare ofte med mildere ordbruk) på alle kommentarfelt på nyhetssaker på Facebook. Er så mange som ikke forstår hvor frekke og uforskammede de er av og til. Er når man ser slikt at man begynner å lure på hvem som egentlig er ute og bestemmer ting i hverdagen. 1 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Er dette tilfeldigvis begrense til for eksempel samsung mobiler? Av det lille eksemplet jeg kan få, jeg, med Sony mobil, har ikke problemet, en kompis, med Samsung mobil, har problemet. Så kan være et buggen egentlig er forårsaket av noe av det Samsung har tuklet med, evnt så kan det være noe Sony har gjort som forhindrer Snapchat sin bug å slå ut noe særlig Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Snapchat ble jo nærmest bloatware etter at de implementerte Discovery. Lenke til kommentar
cassve Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 De skal ikke klage!!! Verre med oss WP brukere som ikke har det i det hele tatt... Drømte her en natt om at de annonserte et samarbeid med Microsoft, våkna og ble litt kje for at drømmen ikke var ekte... BTW, husk å signere https://www.change.org/p/snapchat-make-snapchat-available-for-windows-phone Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Ganske lei av disse trendgreiene. Hvorfor vil folk bruke Snapchat? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Det lurer jeg på også, det nye er jo Beme Endret 21. juli 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Enda et sosialt mediaræl. Neitakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg