caluna Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg venter 13 sek. og tar ut batteriet, lar det ligge i 30 sek, og setter det inn igjen. Starter mobilen, og der ligger fremdeles alle standard bilder inne. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva er det du prøver å gjøre? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hu prøver på 13sekunders trikset som sletter alt på telefonen. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Er det flere som har opplevd at dette trikset ikke funker? De av dere som har T610 og har prøvd dette "trixet", har alt på telefonen forsvunnet? Alle bildene? Skjønner ikke hvorfor ikke dette funker på min mobil, ingenting forsvinner. 13 sek, eller 15 sek, eller 10 sek, ingenting hjelper. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Gjør som vanlige folk. Gå inn i menyen og re-sett den. Ikke pørv på fixy trix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå