AfterGlow Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Se videoen av den avanserte sporingsteknologien selskapet nå har sikret seg.Nå gjør Oculus det mulig å overføre sine egne hender til VR-verdenen Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Facebook har gjort en god jobb med VR settet sitt. Ser fram til release Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Facebook har gjort en god jobb med VR settet sitt. Ser fram til release Tror ikke det er Facebook som skal ha æren for jobben.. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Admin lurer på om vi skal tilpasse vår puppe-tråd for disse brillene? ^^ 2 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Admin lurer på om vi skal tilpasse vår puppe-tråd for disse brillene? ^^ Spøk eller ei, det hørtes knall ut 1 Lenke til kommentar
technobreath Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Irriterende med slik forsinkelse - dette håper jeg blir bedre etter hvert. Men jeg er nok en av dem som *skal* ha meg et slikt sett når det kommer ut. Har hatt lyst på VR utstyr siden jeg så Johnny Mnemonic på kino . Ser ut som tiden endelig begynner å bli moden nå 20 år etter jeg så filmen og ble fasinert av det. Bare synd oculus ikke ser like bra ut som vr headsettet til johnny . 1 Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Irriterende med slik forsinkelse - dette håper jeg blir bedre etter hvert. Men jeg er nok en av dem som *skal* ha meg et slikt sett når det kommer ut. Har hatt lyst på VR utstyr siden jeg så Johnny Mnemonic på kino . Ser ut som tiden endelig begynner å bli moden nå 20 år etter jeg så filmen og ble fasinert av det. Bare synd oculus ikke ser like bra ut som vr headsettet til johnny . Elsker den filmen. En av Keanus AAA+++ Rolle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg