Jod-R Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fjell, vei og hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fjell, vei og hav mellom Bleik og Andenes ? Et fint miljøbilde Jod-R ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Fjell, vei og hav mellom Bleik og Andenes Et fint miljøbilde Jod-R Mvh Leif Takker, men det er ikke mellom Bleik og Andenes denne gangen. Dette er langs veien hvis man forsetter å kjøre sør gjennom Bleik. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 God komposisjon med veien som slynger seg nedenfor fjellene, og bedre enn til ditt forrige bilde - etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fjell, vei og hav mellom Bleik og Andenes Et fint miljøbilde Jod-R Mvh Leif Takker, men det er ikke mellom Bleik og Andenes denne gangen. Dette er langs veien hvis man forsetter å kjøre sør gjennom Bleik. Er det ikke mot Andenes lit før tunnelen? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Dette er et meget flott og velkomponert bilde hvor farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) God komposisjon med veien som slynger seg nedenfor fjellene, og bedre enn til ditt forrige bilde - etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Takker og er enig med deg angående at dette er bedre enn det forrige, men må innrømme at jeg er imponert av fjellene der. Er det ikke mot Andenes lit før tunnelen? Nope, på bildet under så er tatt ved det gule punktet 3. Det forrige jeg la ut med de spisse fjellene er tatt på punkt 4 og det med veien er tatt på det punktet uten tall. Dette er et meget flott og velkomponert bilde hvor farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Takker for kommentar. Endret 18. juli 2015 av Jod-R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg