IngvaldNordland Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Bahnhof Berlin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Studerer dine bilder selv om jeg ikke alltid kommenterer disse. Her har du funnet et spennende uttrykk i hele layouten i bildet ditt. Det gjelder grå/blåtonen og mennesker som hver for seg har sine ærend. Uskarpheten i bildet forsterker det gode inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Kunstnerisk etterbehandling som forhøyer bildet! Fint! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg kommenterer på langt nær alle dine bilder, men synes at du har funnet et uttrykk som lett kan spores tilbake til deg. Dette er særs utsøkt i mine øyne! mvh Jan Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Mange Takk til Ragnar, Tove og Jan. Satte stor pris på oppmuntrede hyggelige komments fra dere : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg