Ovidia2 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 M A R L Y N Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Spennende å studere dine bilder. Du makter å gi mange av disse et spesielt og personlig uttrykk synes jeg. Dette er tilfelle her. Et hvitt/helt lyst bakteppe hvor grå- og sorte toner legges på og danner en helhet. Velger meg V2 hvor grå/sorte toner dempes litt ned. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Tusen takk Ragnar det var hyggelig å få en slik positiv tilbakemelding fra deg. Jo det er spennende med å eksperimentere med etterbehandlinger for å få frem et nytt uttrykk på bildene! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Likte godt begge versjoner - men kanskje best V1 som har et flott grafisk uttrykk - litt sånn kullstift aktig. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 To flotte og spesielle portretter, liker begge men velger V2 der blikket kommer best frem. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Et artig uttrykk som for meg blir en form for minimalisme. Sitter og tenker på om jeg viller vurdert å kuttet mellomtonene som du har noen av på sidene og under ?? En v2 kunne i så måte vært avklarende. Det det så bra ut : ) mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Herlig portrett i high teque. Jeg går med andre ord for V1. Men kanskje er ikke V2 noe som helst dårligere når det kommer til stykket for der er det øynene som virkelig er hovedaspektet. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Hjertelig takk alle sammen!! Veldig hyggelig å høre deres tanker om bildene!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
J.W Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Kult! v1 kunne vært utgangspunkt for stencil/ streetart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg