Gå til innhold

Unnskyld meg, hva er disse SO trådene?

Veritæs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SO står for "Siste Ordet" og er vel en slags tradisjon her på forumet. De som har vært med, vet at det kun var om å få siste ordet i de 30 første sidene av den første utgaven. Etterhvert har det utviklet seg til å bli en slags chat med litt lengre replikker. Med tiden formet det seg en liten klikk som "bestemte" over SO, og som snakket om det aller meste. Da nummer to i rekken kom, dannet det seg en ny klikk med mange av de gamle og en del nye. Dette utviklet seg til å bli mer en skoleprat og en del spamming fra såkalte "newkids". Da SO2 så brått forsvant fikk vi nummer tre og den foreløpig sist ei rekken. Her fortsatte dagbokskrivinga, og vi har fått luka ut en del newkids. Nå er det nesten en rein kjærlighetssorgtråd. Og for å delta må man selvsagt ha lest hele tråden.

Lenke til kommentar

Det med kjærleikssorg er jo kanskje og ta i ,men stemmningen forandrer seg jo såklart.. Selv har jeg delt mine gode og dårlige stunder med SO..

Men jeg savner SO1 jeg.. På slutten var det ikke newkids i det hele tatt omtrent.. Vi klarte jo og støte ut en viss person også da.. (hint jannis15)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...