Ajeey Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Har nylig fått vite hvilken høgskole jeg har kommet inn på og da er boligjakten i full gang. Er den noen som kan fortelle meg litt fordeler og ulemper med å bo på studenthjem, i forhold til å skaffe seg en privat hybel? Jeg kjenner ingen andre som skal begynne der (tror jeg), og jeg har heller ikke bil. Stedet er Gjøvik, så hvis noen har erfaring derfra er det fint om du deler! :-) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fordelene med studenthybel: Enklere å vite hva du får, blir ikke lurt. Ofte riktig pris Privat kan du få høyere standard, og avhengig av hvor får du mer for pengene. Du slipper også krav til å opprettholde studiegang, og en del studenthybler har restriksjoner på nett, feks 30GB pr 24t som i trondheim. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Hvordan vil du bo? Bofellesskap, eller alene? Edit: Har bodd der selv, saa kan gi deg noen tips om lure plasser! Endret 17. juli 2015 av Zash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå