Gå til innhold

Ze4417 - Post dine "modifikasjoener" her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å installere KAM1.49 uttallelege gonger, UTAN HELL!

lasta det ned til ein ny mappe, køyrd det, får opp ein DOS-ledetekst som går frå trykk ENTER eller Ctrl+c for å avbryte.Dette hopper det jamvel fort over utan at eg får trykke noko. Så står det sett inn en diskett i a: og det gjer eg(ein tom) og trykker enter....og så slutter det, og ingenting har kome på disketten. :grumpy:

Nokon som har hatt dette, eller skjøner kva som skjer???

Kan eventuelt nokon sende meg innhaldet som kjem på disketten over mail: [email protected], går dette an?

HJELP VIL BLI KVITT DEN PIPINGA:FRUSTRERENDE NÅR INGEN ANDRE HAR HATT DETTE PROBLEMET! :(:shrug:

Lenke til kommentar

arevs jeg har hatt samme problem som deg.. og til slutt fikk jeg tatt et screenshot av hva feilmeldingen var: "COPYDISK001 F14.IMG: No such file or directory"

jeg skal prøve igjen med 2mb diskett (om jeg finner det...) men det står tydelig på toppen av siden "insert a blank 1.44MB floppy disk into drive A:"

dette er meget irriterende, for jeg vil ha bort den lyden uten å måtte sende inn hele produktet til HP og venter noen år før jeg kanskje får den tilbake...

la oss håpe dette virker :)

Lenke til kommentar

hmm, har litt problemer med å forstå dette 2mb diskett greiene.. trudde det bare fantes 1,44mb formated disketter :shrug:

edit: jeg bytta navnet på "img" filen til F14... så trur jeg det virket.. den kopierte i hvertfall. så må jeg prøve å restarte...

edit2: det virket :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Endret av AleksVines
Lenke til kommentar

I stedet for copydisk f14.img a: bør det være copydisk f14.img a:

Rett dette og alt skal være bra.

er det bare jeg som ikke helt ser forskjellen der eller?

har akkurat lurt på det samme i en del minutter :woot:

Sorry, stupid me..... *grin*

Jeg bare kopierte istedenfor for å skrive riktig.

Det bør være copydisk M149.img a:

Det er rettet nå....

FORSKJELLEN ER I M149

Stupid, stupid....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...