Spragleknas Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Enkelt: Skriv hva og hvorfor. Fra meg: Lastet ned KAM 1.49 -> Dreper CPU lyden når batteriet går Lastet ned nyes ATR IGP-320 drvere -> ehh.. fordi de var nyere Bede konrollpanel (hydravision) Lenke til kommentar
arevs Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har prøvd å installere KAM1.49 uttallelege gonger, UTAN HELL! lasta det ned til ein ny mappe, køyrd det, får opp ein DOS-ledetekst som går frå trykk ENTER eller Ctrl+c for å avbryte.Dette hopper det jamvel fort over utan at eg får trykke noko. Så står det sett inn en diskett i a: og det gjer eg(ein tom) og trykker enter....og så slutter det, og ingenting har kome på disketten. Nokon som har hatt dette, eller skjøner kva som skjer??? Kan eventuelt nokon sende meg innhaldet som kjem på disketten over mail: [email protected], går dette an? HJELP VIL BLI KVITT DEN PIPINGA:FRUSTRERENDE NÅR INGEN ANDRE HAR HATT DETTE PROBLEMET! Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Filene blir pakket ut i katalog: C:\SWSetup\sp25687 Kommandoen som kopierer til disketten er: copydisk f14.img a: Om jeg ikke husker totalt feil var det et win programm som oppdaterte biosen før, men det er mulig jeg husker feil. Lenke til kommentar
arevs Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 OK, ein blunder frå mi side, gjorde alt rett, men brukte ein 1.44 MB diskett, som var for liten, prøvde ein 2 MB diskett, og då gjekk alt fint. Eh..Kremt.. :ide: Lenke til kommentar
Plux Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 arevs jeg har hatt samme problem som deg.. og til slutt fikk jeg tatt et screenshot av hva feilmeldingen var: "COPYDISK001 F14.IMG: No such file or directory" jeg skal prøve igjen med 2mb diskett (om jeg finner det...) men det står tydelig på toppen av siden "insert a blank 1.44MB floppy disk into drive A:" dette er meget irriterende, for jeg vil ha bort den lyden uten å måtte sende inn hele produktet til HP og venter noen år før jeg kanskje får den tilbake... la oss håpe dette virker Lenke til kommentar
Plux Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) hmm, har litt problemer med å forstå dette 2mb diskett greiene.. trudde det bare fantes 1,44mb formated disketter edit: jeg bytta navnet på "img" filen til F14... så trur jeg det virket.. den kopierte i hvertfall. så må jeg prøve å restarte... edit2: det virket Endret 13. november 2003 av AleksVines Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Oppdaterte uten disket jeg da .... rart.... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) For alle som lurer på..... Det er en feil i copydisk.bat fil I stedet for copydisk f14.img a: bør det være copydisk m149.img a: Rett dette og alt skal være bra. Utrolig at så dum feil kan skje med HP Endret 13. november 2003 av jokab Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 I stedet for copydisk f14.img a: bør det være copydisk f14.img a: Rett dette og alt skal være bra. er det bare jeg som ikke helt ser forskjellen der eller? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 I stedet for copydisk f14.img a: bør det være copydisk f14.img a: Rett dette og alt skal være bra. er det bare jeg som ikke helt ser forskjellen der eller? har akkurat lurt på det samme i en del minutter Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 I stedet for copydisk f14.img a: bør det være copydisk f14.img a: Rett dette og alt skal være bra. er det bare jeg som ikke helt ser forskjellen der eller? har akkurat lurt på det samme i en del minutter Sorry, stupid me..... *grin* Jeg bare kopierte istedenfor for å skrive riktig. Det bør være copydisk M149.img a: Det er rettet nå.... FORSKJELLEN ER I M149 Stupid, stupid.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå