Gå til innhold

Fra Stasjonshallen, Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der har jeg vært mange ganger, og til og med blitt kastet ut fordi jeg tok bilder. Jeg synes dette funker bra - lys og skygger som jeg liker det. Den enslige figuren til høyre er kanskje det mest spennende elementet. Veldig fin struktur på gulvet rundt henne også.

 

Henning

Lenke til kommentar

Der har jeg vært mange ganger, og til og med blitt kastet ut fordi jeg tok bilder. Jeg synes dette funker bra - lys og skygger som jeg liker det. Den enslige figuren til høyre er kanskje det mest spennende elementet. Veldig fin struktur på gulvet rundt henne også.

 

Henning

 

Hei Henning, er sikker på at du har vært her mange ganger. Har ventet på at du ville legge ut et lignende bilde (bare bedre enn det jeg har greid) - men siden det ikke har skjedd så vidt jeg vet, så tok jeg sjansen.

Undertegnede er nok en mer allround fotograf med overvekt på landskap, arkitektur og miljø, men etter inspirasjon særlig fra deg og Pentaxen så forsøker jeg meg litt på det dere er spesialister på. Må si jeg har lært mye av deg og andre selv om det er et stykke igjen, og er virkelig takknemlig når du kommenterer mine bidrag.

Skj

Lenke til kommentar

Vanskelig å velge så det får være.

Men jeg scrollet opp og dekket det grå øverst og syntes bildet tjenete på det for grunne kameravinkelen så er det på den øverste delen blikket lett havner her.

 

Roar

 

Enig i at blikket først går på den øvre delen, men automatisk rettes blikket nedover og på det som skjer der. Tenkte det kunne passe her, men er glad for alle synspunkter på endringer og justeringer.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...