Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Fra Stasjonshallen, Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Der har jeg vært mange ganger, og til og med blitt kastet ut fordi jeg tok bilder. Jeg synes dette funker bra - lys og skygger som jeg liker det. Den enslige figuren til høyre er kanskje det mest spennende elementet. Veldig fin struktur på gulvet rundt henne også. Henning Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Likte dette Ragnar. Dramatikk med lys, både kalde og varme toner sammen. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Fint situasjonsbilde Ragnar. Kanskje kunne blitt flott i B&W også Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Der har jeg vært mange ganger, og til og med blitt kastet ut fordi jeg tok bilder. Jeg synes dette funker bra - lys og skygger som jeg liker det. Den enslige figuren til høyre er kanskje det mest spennende elementet. Veldig fin struktur på gulvet rundt henne også. Henning Hei Henning, er sikker på at du har vært her mange ganger. Har ventet på at du ville legge ut et lignende bilde (bare bedre enn det jeg har greid) - men siden det ikke har skjedd så vidt jeg vet, så tok jeg sjansen. Undertegnede er nok en mer allround fotograf med overvekt på landskap, arkitektur og miljø, men etter inspirasjon særlig fra deg og Pentaxen så forsøker jeg meg litt på det dere er spesialister på. Må si jeg har lært mye av deg og andre selv om det er et stykke igjen, og er virkelig takknemlig når du kommenterer mine bidrag. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Likte dette Ragnar. Dramatikk med lys, både kalde og varme toner sammen. mvh Ibn Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Fint situasjonsbilde Ragnar. Kanskje kunne blitt flott i B&W også Hilsen Tove Hei Tove og takk for din kommentar. Har liggende versjon i s/h, og vil legge ut dette også. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 God komp, eksponering og skarphet gjør dette til ett meget severdig bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Kjempetøft - har veldig sans for bruk av bi-colour uttrykk. Dette kan du gjerne gjøre mer av mvh Jan Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Flott og tøft bilde med spennende, fin effekt av lys og skygger..V1 for meg. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Vanskelig å velge så det får være. Men jeg scrollet opp og dekket det grå øverst og syntes bildet tjenete på det for grunne kameravinkelen så er det på den øverste delen blikket lett havner her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 God komp, eksponering og skarphet gjør dette til ett meget severdig bilde. Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Kjempetøft - har veldig sans for bruk av bi-colour uttrykk. Dette kan du gjerne gjøre mer av mvh Jan Takk for tilbakemeldingen. Finner jeg motiver som passer, vil jeg nok forsøke dette og andre uttrykk. Er jo ikke så erfaren på dette enda. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Flott og tøft bilde med spennende, fin effekt av lys og skygger..V1 for meg. Mvh Oddmund Ja, V1 er i første rekke det bildet jeg jobbet mest med. I utgangspunktet tenkte jeg på s/h, men fant etter hvert ut at V1 ble bedre. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Vanskelig å velge så det får være. Men jeg scrollet opp og dekket det grå øverst og syntes bildet tjenete på det for grunne kameravinkelen så er det på den øverste delen blikket lett havner her. Roar Enig i at blikket først går på den øvre delen, men automatisk rettes blikket nedover og på det som skjer der. Tenkte det kunne passe her, men er glad for alle synspunkter på endringer og justeringer. Skj Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Flotte bilder dette hvor V1 er min favoritt. Fin beskjæring, fint lys og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2015 Flotte bilder dette hvor V1 er min favoritt. Fin beskjæring, fint lys og en god skarphet Mvh Torbjørn Takk for din hyggelige tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg