AfterGlow Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Lekkede spesifikasjoner hinter om en heftig modell.RYKTE: – Slik blir den neste Nexus-telefonen Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Det har jo lenge ryktes at Huawei skal lage neste Nexus 6 og LG neste Nexus 5. Frykter at når denne "kun" får 5,7" skjerm, at det ikke kommer noen Nexus 5 2015. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Det har jo lenge ryktes at Huawei skal lage neste Nexus 6 og LG neste Nexus 5. Frykter at når denne "kun" får 5,7" skjerm, at det ikke kommer noen Nexus 5 2015. Ja, kan godt tenke meg en 5-tommer. AtW 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Det blir sikkert en mer enn rask nok telefon (skulle bare mangle, Nexus 5 er fortsatt det). Spørsmålet er om vi endelig kan få en Nexus med godt batteri og kamera. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Helt grusomt med alle de skjærefjøl modellene altså. Men jeg har troen på Huawei her. De imponerte meg med P8 som jeg hadde en knapp uke i mellomtiden når iPhonen var på service Endret 17. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
samobil Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvis disse specsa er rett må jeg kanskje bytte ut min Nexus 6 litt tidligere enn jeg hadde tenkt Lenke til kommentar
Tobsay Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Flott at Google velger en produsent som ikke er så kjent, slik at mobilen får en hyggelig pris! Det negative for meg blir nedgangen i skjermstørrelse og skjermtype. Tviler på at Huawei gir den en AMOLED slik jeg gjerne skulle sett. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Flott at Google velger en produsent som ikke er så kjent, slik at mobilen får en hyggelig pris! Det negative for meg blir nedgangen i skjermstørrelse og skjermtype. Tviler på at Huawei gir den en AMOLED slik jeg gjerne skulle sett. For min egen del er Amoled et stort minus, i størst grad grunnet hyppig bruk av pentile for å prestere oppløsninger (noe som fører til svært lavere reel oppløsning). IPS paneler gir derimot svært mye mer realistiske farger i de fleste tilfeller. Noe jeg virkelig håper på her er at vi kan se ordentlige innstillingsmuligheter for skjermen på telefonen slik man ser på for eksempel Archos 50 Diamond hvor man kan kalibrere fagene på skjermen slik man vil. Lenke til kommentar
Tobsay Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Flott at Google velger en produsent som ikke er så kjent, slik at mobilen får en hyggelig pris! Det negative for meg blir nedgangen i skjermstørrelse og skjermtype. Tviler på at Huawei gir den en AMOLED slik jeg gjerne skulle sett. For min egen del er Amoled et stort minus, i størst grad grunnet hyppig bruk av pentile for å prestere oppløsninger (noe som fører til svært lavere reel oppløsning). IPS paneler gir derimot svært mye mer realistiske farger i de fleste tilfeller. Noe jeg virkelig håper på her er at vi kan se ordentlige innstillingsmuligheter for skjermen på telefonen slik man ser på for eksempel Archos 50 Diamond hvor man kan kalibrere fagene på skjermen slik man vil. Det er Nexus, som gir deg den mest grunnleggende android opplevelsen som fins, og da tviler jeg på at det kommer med noe slike innstillinger som skjerm kalibrering. Men hvis du er skikkelig inni det kan du jo alltids installere en egen kernel der slike innstillinger er støttet. Og Amoled er mye mer behagelig å se på enn grå svart farger med light leaks. Kan alltids justere fargene med en custom kernel hvis man ikke liker de vibrante fargene som AMOLED har å by på. Da får man skikkelig sort nivåer i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg