Workman94 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling på rundt 1t og 30 min og hvordan har det gått? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling på rundt 1t og 30 min og hvordan har det gått? Jeg har erfaring med å pendle ca så mye på hele dagen, altså tur/retur. Jeg ble utrolig lei og byttet jobb etter 2 år. Og da hadde jeg hatt ca 150-200 reisedøgn disse årene også, altså jeg slapp å pendle de dagene(selv om "pendlingen" ble mye lengre). Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 ting ser ikke lyst ut,har pendletid på 3 timer i 3 år framover Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 ting ser ikke lyst ut,har pendletid på 3 timer i 3 år framover Dette kommer til å ta på! Men mangen kommer igjennom det helt fint, men problemfritt blir det ikke. Skal også studere 1,5-2 timer unna med ferje til høst og 3 år fremover, men jeg kommer bare til å gå på forelesninger/lab/eksamen osv med obligatorisk oppmøte. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 ting ser ikke lyst ut,har pendletid på 3 timer i 3 år framover Dette kommer til å ta på! Men mangen kommer igjennom det helt fint, men problemfritt blir det ikke. Skal også studere 1,5-2 timer unna med ferje til høst og 3 år fremover, men jeg kommer bare til å gå på forelesninger/lab/eksamen osv med obligatorisk oppmøte. har smugtittet på timeplanen min og ser ut som om det blir veldig mye fram og tilbake den første måneden,men etter det er det kun 3 dager det er forelesninger. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Har pendla 3timer om dagen i 22år. Blir en vane. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Ja. Pendlet med buss. Sov hele veien. Nå pendler jeg ca 1t hver vei med bil og tog. Går helt fint. Bruk tiden på toget/bussen til å slappe av. Den største ulempen med pendling er mindre tid på kvelden hjemme. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Godt å se at det ikke er helt håpløst.selv har jeg regnet sammen at på sene dager har jeg 3 timer hjemme, men personlig mener jeg at tiden i hverdagen er dedikert til plikter mens Fredag-Søndag er det greit å ta det med ro Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Har du familie og barn, så tenk på tiden på tog/buss som egentid For mange småbarnsfedre er det daglige egentiden på dass ;p Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Blir vant til det. Fattern pendlet 1,5t hver vei til jobb i over 30 år før han pensjonerte seg. Liker ikke å pendle selv da, men må man så må man..? Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg pendler daglig 1 time hver vei. Ser dette også som egentid. Går helt fint. Sover på vei inn om morgenen om det er behov. Har fylt opp mobilen med bøker, musikk og noen tv serier/filmer. Melder du deg inn som Arkvenn hos ARK for man gratis Dagbladet om man oppgir mobil nummeret der. Veldig fint å kunne slappe av etter en stressende dag eller la tankene flyte, planlegge resten av dagen etc. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Må takke alle som svarer og som kommer til å fortsette å svare,føler dette hjelper no jævlig Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling på rundt 1t og 30 min og hvordan har det gått? Pendla 45 minutter pr vei før. Gikk drittlei pendlinga og bytta jobb. Pendla deretter 30 minutter pr vei en stund før jeg fant ut at det var den forrige jobben jeg var lei, ikke pendlinga. Bytta jobb igjen fordi jeg nå faktisk var lei jobben. Pendler igjen nå 45 min pr vei i bil eller 90 minutter når jeg tar kollektivt til jobb. Null problem - blir en vane. Foretrekker selvfølgelig bil, med god musikk, gode seter og adaptiv cruisecontrol som gjør turen til en lek. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling med tanke på skole da? altså 1 time eller mer pendletid? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling med tanke på skole da? altså 1 time eller mer pendletid? Pendlet rundt 40-50 minutt ett år, kjørte da egen bil hele året. Gikk helt fint men var jo irriterende og ikke minst dyrt for en fattig student, men Gud hvordan det svarer seg til slutt:) Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Noen her som har erfaring med pendling med tanke på skole da? altså 1 time eller mer pendletid? Pendlet rundt 40-50 minutt ett år, kjørte da egen bil hele året. Gikk helt fint men var jo irriterende og ikke minst dyrt for en fattig student, men Gud hvordan det svarer seg til slutt:) 40-50 hver vei atså? penger er ikke no problem for meg. Bor hos foreldra forøyeblikket og har deltidsjobb i helgene så går bra der for å si det sånn med økonomien. Men koster 2000 kr i måneden,men siden jeg ikke har no andre utgifter så har det ikke no å si for min del Endret 18. juli 2015 av Workman94 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling med tanke på skole da? altså 1 time eller mer pendletid? Pendlet rundt 40-50 minutt ett år, kjørte da egen bil hele året. Gikk helt fint men var jo irriterende og ikke minst dyrt for en fattig student, men Gud hvordan det svarer seg til slutt:) 40-50 hver vei atså? penger er ikke no problem for meg. Bor hos foreldra forøyeblikket og har deltidsjobb i helgene så går bra der for å si det sånn med økonomien. Men koster 2000 kr i måneden,men siden jeg ikke har no andre utgifter så har det ikke no å si for min del Var samme greiene for meg, men det var surt for det om. Altså at så mye av pengene gikk i reis :/ var hver vei ja. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling med tanke på skole da? altså 1 time eller mer pendletid? Ja, hadde ca 2 timer hver vei hele dette semesteret og første semesteret mitt som student for 6 år siden. Mitt tips er å bruke tiden til å studere om du klarer det. Får litt mer ut av tiden da. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Noen her som har erfaring med pendling med tanke på skole da? altså 1 time eller mer pendletid? Ja, hadde ca 2 timer hver vei hele dette semesteret og første semesteret mitt som student for 6 år siden. Mitt tips er å bruke tiden til å studere om du klarer det. Får litt mer ut av tiden da. Tusen takk,svar som dette gir meg selvtillit til å tro at dette vil gå bra Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Beklager om det høres trengende ut,men vil helst høre om fler har suksess med pendling Må bare få opp selvtilliten litt ettersom den ikke er helt på topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå