Gå til innhold

Enkelt beskyttende etui til Sony Xperia Z3 compact

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en trofast samsung galaxy s2 i en del år nå, og den har endelig fått sin hvile. Inn kom det en Sony Xperia Z3. På min gamle telefon så jeg tidlig nødvendigheten av å ha et beskyttende deksel, og jeg hadde fra dag én (på telefon nummer to, etter at nummer en ble knust...) et mykt gummideksel som ga følelsen av at jeg kunne pælme telefonen i veggen uten en skramme. Optimalt skulle jeg vel hatt ett som var helt likt, bare tilpasset Sonyen, men jeg er åpen for andre løsninger også. Den absolutt viktigste funksjonen er at telefonen skal være støtbeskyttet, altså at jeg ikke skal trenge å være redd for at den går i bakken nå og da. Ellers bør det ta opp så lite plass som mulig, og være minst mulig prangende. Det er også viktig at det passer godt på telefonen. En modell jeg har prøvd tidligere til samsungen passet bare halvveis, og hadde en del glipper. Det er et evig irritasjonsmoment. Mobilen bør helst kunne lades med dekselet på. 

Så: Finnes det noe tilsvarende for Xperia Z3 compact? Har noen erfaring med andre typer deksler, eventuelt? Jeg innbiller meg at hardcases ikke beskytter like godt, men de beskytter kanskje godt nok? 

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kjøpe i Norge eller på ebay? Jeg kjøpte en med plass til et par kredittkort på Teknikmagasinet til min Z3C, funker flott, men er litt tykk (og dermed trolig mer beskyttende enn de tynnere). Har også kjøpt et par på ebay, men de ligger i skuffen foreløpig. Kan lade med MagSafe (magnettilkobling) eller med Micro-USB i cover (luken er tilgjengelig), men må tas ut for å lade i docken (dersom du har den).

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å bestille på ebay fra seriøse selgere. Problemet er at en del slike etuier/deksler ikke passer helt topp, etter hva jeg klarer å se. Hvilken modell kjøpte du på teknikmagasinet? Ser ikke på nettsidene at de har en i mykplast. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Mitt er ikke i mykplast, men i skinn (eller imitert skinn?). Har kjøpt cover til flere telefoner og nettbrett på ebay, og alle har passet bra. Litt forskjellig hvor lenge de varer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...