pokerking11 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei:) Jeg ønsker å kjøpe en lydplanke med bass. Jeg har sett på bose og Harman Kardon men har ikke peiling på forskjellen eller hva som er best. Design spiller stor rolle, nesten like stor som lyden. Prisen kan gjerne vere under 10k. Om noen hadde forklart forskjellen og gjerne erfafringer hadde det vert kjempeflott! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Dali Kubik One bør du ta med her. Den er svært god. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg hentet nettopp denne på posten: http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/digital-sound-projector/yas-105/ CDON har 20% på Yamaha produkter så da skaffet jeg meg denne nylig utgitte(Juni) Yamaha lydplanken. Vet ikke om du ute etter lydplanke med innebygd bass eller ekstern bass? Lenke til kommentar
pokerking11 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Tenkte på ekstern bass. Var innom elkjøp for noen dager siden og så på bose sine produkter. Kvaliteten var fantastisk, men er HK like bra? Ser HK går for en mindre penge. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 HK er kjente for å levere ekstremt bra lyd, samme er Bose som er litt dyrere. Tror nok ikke du trokker feil uansett hvilket merke du velger, hadde selv kjøpt HK Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 HK er kjente for å levere ekstremt bra lyd, samme er Bose som er litt dyrere. Tror nok ikke du trokker feil uansett hvilket merke du velger, hadde selv kjøpt HK Tjaa. Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Tenkte på ekstern bass. Var innom elkjøp for noen dager siden og så på bose sine produkter. Kvaliteten var fantastisk, men er HK like bra? Ser HK går for en mindre penge. Bose og fantastisk i samme setning er noe drøyt. Hva med å sjekke ut Dali Kubik One? En av de ytterst få lydplankene jeg har hørt som faktisk låter bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå