Robota Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei! Jeg er en jente i 20-årene. Jeg har holdt på med en mann i et par uker nå. Jeg forstår meg ikke på ham. Jeg er vant med at menn viser interesse om vi dater. Jeg er usikker på om han rett og slett ikke er interessert. Ellers er det kanskje mulig at han bare er sjernert eller usikker? Det var jeg som tok iniativ først, noe som jeg ikke vanligvis gjør, og kanskje gjør meg enda litt mer usikker. Vi tar ca like mye kontakt, men han tar ikke direkte iniativet til å møtes. Han er dog alltid positiv om jeg spør, og når vi først møtes, så har han forslag hva vi kan gjøre. Når vi skiller lag sier han at han ser fram til neste gang. Vi har sex, men utenfor sengen så tar en ikke på meg. Hvis han kommer borti meg sier han unnskyld. Om jeg tar på ham, smiler han og lener seg nærmere meg, men ikke noe mer. Når vi har sex, beklager han seg for småting, som at bokseren har stygt mønster eller for at han har et arr på magen eller om han stønner litt høyt eller hvis skrivebordet hans er rotete. Han er helt fin, superfin! Men det føles rart at han unnskylder seg for alt mulig. Han gir meg komplimenter og er veldig kosete, men det er det jo mange menn som er når det er sex involvert. Han ser meg konstant i øynene, men flørter ikke på noen andre måter. Jeg tenker han ikke er interessert. Jeg føler ikke jeg kjenner ham godt nok til å ta det opp. Det er ikke noe som skulle tilsi at han skulle hatt dårlig selvtilitt eller være usikker. Han har ikke hatt noen seriøs kjæreste og er litt nerdete, men han har et normalt utseende, er oppegående og ikke utpreget sjernert blant venner. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Han er interessert, men sjenert. 8 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Som Akse sa, han er nok bare sjenert høres det ut som. Han prøver nok å oppføre seg rundt deg og er nok veldig sjenert for en del ting. Tenk litt positivt på forholdet mellom dere, ikke tro han ikke er interessert bare fordi han virker litt anspent. Gi han litt tid til å slappe av og få han litt ut av komfort sonen sin så går det nok seg nok til etter hvert. Lenke til kommentar
Robota Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Tusen takk for svar! Hva er det som spesifikt får dere til å tro at han kan være interessert? Han er veldig hyggelig og oppmerksom (føler han husker alt vi noen gang har snakket om). Men han tar som sagt ikke kontakt-kontakt. Dette er jo noe han ville gjort om han var interessert, tenker jeg. Å ta det første initiativet er skummelt, men når vi har kommet så langt som vi har, så forstår jeg ikke hvorfor han ikke også tar litt av det ansvaret. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Du må ta kontrollen i denne situasjonen. Du har en sjenert kar som helt klart liker deg, ellers hadde han ikke vært så omtenksom i alt han gjør.Hadde jeg vært deg, siden dere allerede har hatt sex, så hadde jeg fikset i stand en liten ''date'' hvor dere kan prate om forholdet dere har til hverandre og finne ut av hvor dere står. Trenger ikke være noe spess, bare lei en film han liker og fiks en flottere middag for to med noen levende lys og kanskje ett glass vin eller to hvis dere drikker alkohol da. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Tusen takk for svar! Hva er det som spesifikt får dere til å tro at han kan være interessert? Han er veldig hyggelig og oppmerksom (føler han husker alt vi noen gang har snakket om). Men han tar som sagt ikke kontakt-kontakt. Dette er jo noe han ville gjort om han var interessert, tenker jeg. Å ta det første initiativet er skummelt, men når vi har kommet så langt som vi har, så forstår jeg ikke hvorfor han ikke også tar litt av det ansvaret. Hei! Jeg er en jente i 20-årene. Jeg har holdt på med en mann i et par uker nå. Jeg forstår meg ikke på ham. Jeg er vant med at menn viser interesse om vi dater. Jeg er usikker på om han rett og slett ikke er interessert. Ellers er det kanskje mulig at han bare er sjernert eller usikker? Det var jeg som tok iniativ først, noe som jeg ikke vanligvis gjør, og kanskje gjør meg enda litt mer usikker. Vi tar ca like mye kontakt, men han tar ikke direkte iniativet til å møtes. Han er dog alltid positiv om jeg spør, og når vi først møtes, så har han forslag hva vi kan gjøre. Når vi skiller lag sier han at han ser fram til neste gang. Vi har sex, men utenfor sengen så tar en ikke på meg. Hvis han kommer borti meg sier han unnskyld. Om jeg tar på ham, smiler han og lener seg nærmere meg, men ikke noe mer. Når vi har sex, beklager han seg for småting, som at bokseren har stygt mønster eller for at han har et arr på magen eller om han stønner litt høyt eller hvis skrivebordet hans er rotete. Han er helt fin, superfin! Men det føles rart at han unnskylder seg for alt mulig. Han gir meg komplimenter og er veldig kosete, men det er det jo mange menn som er når det er sex involvert. Han ser meg konstant i øynene, men flørter ikke på noen andre måter. Jeg tenker han ikke er interessert. Jeg føler ikke jeg kjenner ham godt nok til å ta det opp. Det er ikke noe som skulle tilsi at han skulle hatt dårlig selvtilitt eller være usikker. Han har ikke hatt noen seriøs kjæreste og er litt nerdete, men han har et normalt utseende, er oppegående og ikke utpreget sjernert blant venner. Kanskje vi burde ringe han og få det skriftlig? 2 Lenke til kommentar
Håndtaket Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kanskje en kar med "lite erfaring", som er redd for å "skremme" deg bort ? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Kom an, jente. Fyren formelig skriker jo av full hals at han er interessert! Så full hals som sjenertheten hans lar ham, i hvert fall. Lenke til kommentar
Robota Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Kanskje vi burde ringe han og få det skriftlig? Det jeg er usikker på er om han bare vil være hyggelig, eventuelt at han bare liker oppmerksomheten jeg gir ham eller sexen vi har sammen. Dette gjelder "tegn" som at han alltid er positiv, ser meg i øyene, er oppmerksom på meg, gir meg komplimenter (dette er som regel utifra hvordan jeg ser ut eller sex-realtert). Jeg skrev i første-innlegget mitt at han tar omtrent like mye kontakt som meg, men det er ikke helt riktig. Det jeg mente at vi skriver ca like mye til hverandre, men fra hans side er det kanskje mer svar og høfflige oppfølginsspørsmål. Det er aldri sånn at han sender meldinger og spør hvordan jeg har det. Han har ingen grunn til å være nervøs. Han har mange bekjente (selv om han sier han har få venner) og er ikke en typisk sjernert mann. Jeg har vært borti noen av dem, og da er det lett å se med stamming og flakkende blikk osv. Derfor jeg tenker han kanskje rakker ned på seg selv og er tilbakeholden, fordi han rett og slett ikke er interessert og ønsker å dytte meg unna. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Noen oppdatering? Var/er han interessert? Derfor jeg tenker han kanskje rakker ned på seg selv og er tilbakeholden, fordi han rett og slett ikke er interessert og ønsker å dytte meg unna. Hva tenker du på her? Ser ikke helt hvorfor han skulle rakke ned på seg selv fordi han ikke er interessert i deg. Ellers vil jeg si at ut i fra det du har skrevet, så virker han definitivt interessert. Anonymous poster hash: 867b3...456 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Du må og huske at han kanskje er i nyforelskelsesfasen, og da er han kanskje ekstra mer forsiktig da han er sjenert og kanskje ny når det kommer til forhold? Når dere har vært lengre sammen og han blir mer varm i trøyen skal du nok se at han åpner seg og blir mer trygg. Annet enn dette kan du jo alltids snakke med ham om det, men det høres ut som dette kan gå sin gang. Vi er alle forskjellige, og noe kan endres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå