flamethower1234 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Bø! Jeg har sett en del kjøre Hoverboard her i Oslo og lurer på om det er noen regler for dette. Aldersgrense og diverse regler for dette. Link til det jeg snakker om: Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Hvis noe er gøy å bruke, så kan du banne på at det ikke er lovlig her i Norge. Dette er et typisk kjøretøy(?) som ikke passer inn i dagens firkantede lovgivning, jeg tror ikke byråkratene vet helt hva de skal gjøre med slike kjøretøy som dette. Denne tråden burde ligge på juss forumet, mulig noen der vet om "hoverboards" er lovlig eller ei. Har forresten lyst til å kjøpe en slik selv, men den ser litt farlig ut. Ser for meg mange scenarioer som ender i "face plant" Endret 16. juli 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Ser ikke poenge med hoverboard når du kan ha Solowheel/Airwheel? Virker mye diggere, eller? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Jeg kjøper en slik hvis den er lovlig. Dyr er den heller ikke. Rundt 4000-600 for en helt ny. Kan noen flytte den over til riktig sted hvis den er postet feil? Endret 16. juli 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Jeg likte Hoverboard best, men er det lovlig og kjøre Solo wheel da? Aldersgrense osv? Fant det.http://airwheel.no/lovlig-i-norgeTror det er 16 for begge men har det ikke noe med størrelse og gjøre også? Endret 16. juli 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Hvor får man kjøp Hoverboard hvis der er lovlig egentlig? Ebay er det siste stedet jeg vil kjøpe fra. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Airwheel? Hoverboard?? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Det er 16 år for å kjøre selv balanserte kjøretøy og de skal ikke overstige 20km/t.De skal være utstyr med frontlys, reflekser osv. Endret 18. juli 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Det er 16 år for å kjøre selv balanserte kjøretøy og de skal ikke overstige 20km/t.De skal være utstyr med frontlys, reflekser osv. Unnskyld for sent svar, men er ikke dette som Segway uten "sykkel ratt" ? Og dette er vel i norge allerede / må først bli lovlig? Har sett noe lignende dette fra før, bare lettere og det gikk for fort xD (+ noen mindre detaljer som ikke passer inn her.) Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Det er 16 år for å kjøre selv balanserte kjøretøy og de skal ikke overstige 20km/t.De skal være utstyr med frontlys, reflekser osv. Unnskyld for sent svar, men er ikke dette som Segway uten "sykkel ratt" ? Og dette er vel i norge allerede / må først bli lovlig? Har sett noe lignende dette fra før, bare lettere og det gikk for fort xD (+ noen mindre detaljer som ikke passer inn her.) Hoverboard går under selvkjørende kjøretøy som også da tilsvarer Segway osv. Det ble tross alt lovlig fra 1 Juli Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det er 16 år for å kjøre selv balanserte kjøretøy og de skal ikke overstige 20km/t.De skal være utstyr med frontlys, reflekser osv. Unnskyld for sent svar, men er ikke dette som Segway uten "sykkel ratt" ? Og dette er vel i norge allerede / må først bli lovlig? Har sett noe lignende dette fra før, bare lettere og det gikk for fort xD (+ noen mindre detaljer som ikke passer inn her.) Hoverboard går under selvkjørende kjøretøy som også da tilsvarer Segway osv. Det ble tross alt lovlig fra 1 Juli Sent svar, men tiden for og bruke det hoverboardet er lite, en halvtime for og kjøre rundt så endel lading D:? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå