Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Bare tanken på plastikk på Brann stadion er avskyelig. Banemannskapene har tydeligvis "sabotert" gresset fra den dag det ble anlagt. Gresset ble lagt på et syltynt lag jord slik at røttene aldri fikk feste. Varmekable ble slått på lovlig sent både i 2014 og iår. Ved regnvær unnlater man å legge på presenningen tross varsler på yr.no , har de tilgang ? Klubben har tilgang til 4 ( fire ) kunstgressbaner i umiddelbar nærhet på Nymark og har glimrende muligheter til å trene i all slags vær. SKANDALE 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Like greit å få bort potetåkeren og på plass noe det går ann å spille noenlunde ok fotball på. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fotball skal spilles på gress og ikke plastikk! Lenke til kommentar
Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Fotball skal spilles på GRESS ja, men IQ-nivået både i BT/BA og blandt banemannskapene på stadda er fraværende. Vibeke Johannessen satser på å bli Bergens mest forhatte person, hun vil bli hatet i 100 år. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Sålenge laget vinner så kan de spille på betong for all I care. Lenke til kommentar
Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Sålenge laget vinner så kan de spille på betong for all I care. Ja, det sier de som ikke har levd sålenge, tipper du er under 25 år ikke sant, jeg har opplevd mye mer og har dermed ballast til å uttale meg i dette, de under 30 er diskvalifisert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvor lenge du har levd har ingenting med saken å gjøre, men om du skal synke til det nivået så kan eg med glede fortelle deg at eg er født i 84, så kan du jo regne ut alderen selv. Bor også en liten times kjøretur unna Bergen.At du mener alder og at du har ballast til å uttale deg er faktisk så dumt at eg ikke vet helt hvordan eg skal svare. Det er mye mer galt i den klubben der enn bare gresset. 3 Lenke til kommentar
Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Moaaah da har du ikke opplevd noenting, synes vi eldre skal ha mer å si enn historieløse ungdommer. Det er j ikke din feil at du ikke er gammel selvsagt, du skal høre på de eldre vettu Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvor lenge du har levd har ingenting med saken å gjøre, men om du skal synke til det nivået så kan eg med glede fortelle deg at eg er født i 84, så kan du jo regne ut alderen selv. Bor også en liten times kjøretur unna Bergen. At du mener alder og at du har ballast til å uttale deg er faktisk så dumt at eg ikke vet helt hvordan eg skal svare. Det er mye mer galt i den klubben der enn bare gresset. Han er et forumtroll, det kommer du til å skjønne. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Får håpe dere eldre som har vrangforestillinger om at dere bidrar med noe nyttig dauer snart. De som faktisk bidrar med noe fornuftig håper jeg vil leve til de blir 100 år. Å argumentere med eldre VS yngre el.l er ubeskrivelig idiotisk. Vis til fakta eller argumenter med faktiske kunnskaper istedenfor. En annen god løsning er å ta seg en bolle Lenke til kommentar
Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Desto eldre desto klokere,inntil seniliteten tar en, jeg er ennå ikke senil. Min erfaring sammen med annen kunnskap tilsier at Brann opphører å eksistere som KLUBB med plastikk, blir en hvilkensomhelst fittehoreputteminidrittforening som Os, Hareid Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Når du argumenterer med at eldre er klokere samtidig som du skriver at din "erfaring" sammen med annen "kunnskap" tilsier xxx, eller bruker det som argument i andre situasjoner beviser min påstand om at folk som gjør det er dumme. En vis eller klok mann bruker ikke slike argumenter og hever ikke seg selv over andre pga sin egen alder. Man skal respektere de eldre, men å stole blindt på alt de sier fordi de er eldre er hjernedødt. 1 Lenke til kommentar
Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 PLASTIKK ER UANSETT galematias på vestlandet, samme klima som Newcastle som har naturgress Lenke til kommentar
Ikke-plast-i-Bergen Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Plastikk er værre enn nedrykk til nivå 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå