Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har null lyst.


Anbefalte innlegg

Har du forsikret deg om at mangelen på lyst ikke skyldes noe spesifikt som har skjedd tidligere? Ellers kan hun jo prøve å legge om kosthold og livsstil hvis dette ikke er kjempesunt fra før av. Har hun mye på timeplanen? Er hun stresset? Flere opplever å få økt sexlyst av å bl.a. trene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det virker som alle i tråden her har misforstått posten min. Det største problemet er at hun ikke klarer å ha sex, ikke bare at hun ikke oppnår orgasme. Hun blir ikke tent av noe som helst, og hun sier hun ikke vil onanere, siden hun ja, ikke har noen lyst.

 

Anonymous poster hash: 77826...abf

 

 

De fleste her tenker vel at den manglende orgasmen kan være grunnen til at hun ikke har lyst på sex. Men hvis det er så ille ville jeg rett og slett avskrevet henne som aseksuell jeg. Og jeg er en seksuell person som ikke kunne vært sammen med en aseksuell. 

 

Når sexlivet skranter så vil det alltid gå utover resten av forholdet. For meg er sexen limet i et forhold. Første seriøse forholdet mitt mistet jeg lysten, mannen var veldig frustrert, og det endte i brudd. Grunnen til at jeg mistet lysten var fordi jeg ikke ville ha han mer, følelsene var borte. Men det var sexen som først merket det. 

 

Anonymous poster hash: 64c1e...534

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...