Gå til innhold

Msi gx60 god pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

• Windows 8

• AMD Quad-Core A10-Series processor

• AMD Radeon™ HD 7970M Discrete Class Graphics

• AMD Eyefinity Multi-Display Technology Support

• Killer Gaming Networking for priority online gaming

• Exclusive Audio boost design for crystal clear audio fidelity

• A Keyboard made just for gamers by SteelSeries

• THX TruStudio Pro provides excellent surround sound effect

• 15.6" Full HD (1920x1080) anti-glare LCD panel in LED backlight

Lenke til kommentar

Er en som selger brukt for 3000 kr med 120 gb ssd, og 8 gb ram

Lenke til kommentar

3000 er greit, disse kostet vel 7-8000,- nye på det rimeligste når de var i salg.

Skjermkortet yter omtrent som Nvidia GT960M som man får i maskiner i 7-8000 klassen i dag.

Prosessoren er en god del svakere enn intel sine core i5/i7 modeller

Som sagt, du vil kunne spille nye spill, men de tyngste bare på low, de fleste andre på medium.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Enig med deg OC. I følge de testene jeg linket til så er det CPU'en som er flaskehalsen, noe som kan være et stort problem i visse spill. Prøv å prute den ned til 2500,-. 120GB SSD er veldig lite når mange nye spill tar 10-20-30GB+++.

Lenke til kommentar

Enig med deg OC. I følge de testene jeg linket til så er det CPU'en som er flaskehalsen, noe som kan være et stort problem i visse spill. Prøv å prute den ned til 2500,-. 120GB SSD er veldig lite når mange nye spill tar 10-20-30GB+++.

Takk for svar! Ha prøvd å prutet ned, men han vil ha 3000 blank, så jeg får vel lete videre  :cool:

Lenke til kommentar

Nja, kan bli vanskelig å finne bedre til den prisen. Men på en annen side så koster jo en større SSD en tusenlapp også. Litt vrient å kunne anbefale å kjøpe eller ikke på den PCen til den prisen :p

Edit; Når jeg tenker meg litt om så tror jeg jeg hadde kjøpt for 3000,-, det er bare CPU'en som gjør det til et vanskeligere valg. Hvilke spill tenker du å spille?

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Nja, kan bli vanskelig å finne bedre til den prisen. Men på en annen side så koster jo en større SSD en tusenlapp også. Litt vrient å kunne anbefale å kjøpe eller ikke på den PCen til den prisen :p

Edit; Når jeg tenker meg litt om så tror jeg jeg hadde kjøpt for 3000,-, det er bare CPU'en som gjør det til et vanskeligere valg. Hvilke spill tenker du å spille?

GTA 5 og counterstrike som jeg kommer på nå :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...