Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får ikke svar

Anbefalte innlegg

Jeg har en fast psykolog som jeg har dialog med. Siden jeg er på ferie så må all kommunikasjon gå via email. Det gikk fint fram til han plutselig sluttet å svare tilbake på mailene mine. Jeg har ikke hørt noe fra han i over 3 uker. Jeg har forsøkt å sende flere mail for å spørre om behandlingen er avsluttet og hva som er grunnen til hvorfor jeg ikke mottar noen svar fra han.

Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg forsette med å vente på svar fra psykologen eller burde jeg gjøre noe annet?

Anonymous poster hash: 31d84...f49
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være ulike grunner til at han ikke svarer på mailene dine, har du f.eks. forsikret deg om at han ikke er på ferie eller er sykmeldt? Hvis psykologen din er tilknyttet en klinikk ville jeg tatt en telefon til dem for å høre. Du burde ikke ha noen grunn til å gå rundt og lure på hvorvidt behandlingen er avsluttet... Hvis det likevel ikke er mulig å få kontakt med hverken fyren eller klinikken, og det blir aktuelt å se seg om etter et nytt tilbud fra en ny behandler, vet du sikkert at det ofte er lange ventelister (litt avhengig av hvor akutt behovet er), men du kan jo undersøke mulighetene privat samtidig som du venter på svar.

Endret av potetfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...