AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg har en fast psykolog som jeg har dialog med. Siden jeg er på ferie så må all kommunikasjon gå via email. Det gikk fint fram til han plutselig sluttet å svare tilbake på mailene mine. Jeg har ikke hørt noe fra han i over 3 uker. Jeg har forsøkt å sende flere mail for å spørre om behandlingen er avsluttet og hva som er grunnen til hvorfor jeg ikke mottar noen svar fra han. Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg forsette med å vente på svar fra psykologen eller burde jeg gjøre noe annet? Anonymous poster hash: 31d84...f49 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Har du prøvd å ringe kontoret hans? Kanskje han også er på ferie? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kontakte stedet han jobber kanskje? Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Det kan være ulike grunner til at han ikke svarer på mailene dine, har du f.eks. forsikret deg om at han ikke er på ferie eller er sykmeldt? Hvis psykologen din er tilknyttet en klinikk ville jeg tatt en telefon til dem for å høre. Du burde ikke ha noen grunn til å gå rundt og lure på hvorvidt behandlingen er avsluttet... Hvis det likevel ikke er mulig å få kontakt med hverken fyren eller klinikken, og det blir aktuelt å se seg om etter et nytt tilbud fra en ny behandler, vet du sikkert at det ofte er lange ventelister (litt avhengig av hvor akutt behovet er), men du kan jo undersøke mulighetene privat samtidig som du venter på svar. Endret 16. juli 2015 av potetfisk Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg kan forsøke å ringe opp psykologen. Har ikke fått noen beskjed fra psykologen at personen dro på ferie eller er sykemeldt. Takk for hjelpen folkens! Anonymous poster hash: 31d84...f49 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå