emosbaek Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg med en liten utfordring. Har en trapp hvor jeg ønsker bevegelses sensor i topp og bunn som skal trigge samme kurs med lys. Håper på svar. /e Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 parallelkobling Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 parallelkobling Takk for svar Hvor langt unna er jeg? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Strekene du har tegnet fra person til batteri sier meg lite. Hvilken bevegelses-sensor har du? Har du anskeffet deg en ferdig løsning? Uansett - oppkobling av permanent elektisk anlegg SKAL utføres av kvalifisert personell, du har altså ikke lov til å mekke ditt eget system - selv i eget hus. Jeg regner derfor med at det er en løsning du søker etter - og som du deretter spør om pristilbud på hos en elektriker? Uansett er det sånn at om du kontakter elektriker'n så vil denne planlegge kretsen så du slipper å tenke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå