Oeystein Radich Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Det kommmende brudeparet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Det er kanskje litt seint å be om bildekritikk hvis de allerede er gift, men siden du ber om det så kan du få mine tanker. - Øynene, og da spesielt det røde i øynene er helt grusomme ut. Jeg er ikke noe stor fan av selektiv farge i utgangspunktet, men dette var virkelig ekkelt. - Du skriver at det er til brudehefte - da synes jeg godt de kunne spandert på seg et lite smil, de ser ikke direkte lykkelige ut der de står. Bortsett fra det så synes jeg bildet er ganske bra, fint komponert med tauene som binder dem sammen på hver side. Trærne danner en fin bakgrunn og god bruk av dybdeuskarphet. Fine toner (bortsett fra øynene) gjør det hele fint å se på og poseringen funker bra. Henning Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Det er kanskje litt seint å be om bildekritikk hvis de allerede er gift, men siden du ber om det så kan du få mine tanker. - Øynene, og da spesielt det røde i øynene er helt grusomme ut. Jeg er ikke noe stor fan av selektiv farge i utgangspunktet, men dette var virkelig ekkelt. - Du skriver at det er til brudehefte - da synes jeg godt de kunne spandert på seg et lite smil, de ser ikke direkte lykkelige ut der de står. Bortsett fra det så synes jeg bildet er ganske bra, fint komponert med tauene som binder dem sammen på hver side. Trærne danner en fin bakgrunn og god bruk av dybdeuskarphet. Fine toner (bortsett fra øynene) gjør det hele fint å se på og poseringen funker bra. Henning Hei Henning, Det med øynene er en miss fra meg. Konverterte hele bildet til sort/hvitt ..trodde jeg. Takk for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg