GroKoDilla Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Dragebåt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kanskje litt mørkt. Men fjelltoppen pent plassert mellom to master. Mitt kjennskap til disse båtene er nok minimalt for jeg tippa nordlandsbåt før jeg så på tittelen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Fin, stram komposisjon. Bør absolutt ses i fullstr. Godt jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Kanskje litt mørkt. Men fjelltoppen pent plassert mellom to master. Mitt kjennskap til disse båtene er nok minimalt for jeg tippa nordlandsbåt før jeg så på tittelen. Roar Enig med deg, Roar, men det var faktisk ganske så skytungt dagen bildet ble tatt, så jeg tenkte kanskje det ville være best å ikke tukle altfor mye med lyset...? Prøvde liksom å få litt konsentrasjon i sentrum med skyggene... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Fin, stram komposisjon. Bør absolutt ses i fullstr. Godt jobba! Mvh Fredrik Takk for det, Fredrik! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Fin stemning - et bilde jeg liker (føler at det heller litt mot venstre) mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Nydelig bilde, flott komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Fin stemning - et bilde jeg liker (føler at det heller litt mot venstre) mvh Torhild Så bra ;-)Mht "hellingen", så navigerte jeg etter den midterste masten, og da stemmer det... Men jeg er enig at det ikke alltid er like lett å vite hvilke linjer man skal rette seg etter... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Nydelig bilde, flott komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Hyggelig at du likte det.. :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Nydelig bilde og jeg liker formatet godt ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Et stødig vakkert båtmotiv, fint satt inn i forhold til bakgrunn. Nasjonalromantikk, ja, msn venter på mennesker kledd i datidens antrekk. Flott. Mvh ibn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Nydelig bilde og jeg liker formatet godt ! Hilsen Tove SÅ hyggelig! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Et stødig vakkert båtmotiv, fint satt inn i forhold til bakgrunn. Nasjonalromantikk, ja, msn venter på mennesker kledd i datidens antrekk. Flott. Mvh ibn Takk for det, Ingvald! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Flott fremført Gro. Det grønne i fjella mot grønne rekker på båtene - gjorde seg godt i kvadratisk format. mvh Jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Flott fremført Gro. Det grønne i fjella mot grønne rekker på båtene - gjorde seg godt i kvadratisk format. mvh Jan Takk for fin tilbakemelding, Jan! Ekstra kjekt når det går fram grunnen til at bildet falt i smak :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg