Gå til innhold

Worms 3D, Dette må være årets spill

Anbefalte innlegg

litt synd at multiplayer delen er powered by sucky Gamespy. Som krasje annen hver 5 minutter... Men uansett det er sinnsykt kult når du først klarer å få de andre til å joine og spille.

Anbefales

(og husk mens du spille er "pg down" = åpne chat og "pg up" = lukke chat. Det finnes ingen keyboard knapp oversikt i spillet!! ikke i readme engang)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av alle Worms spill er Worms 2 den som eg har spilt mest. Spilte det ufattelig masse, lagde brett som var heilt fyllt og noken holer som makkene var i og bare minigunner på full guff. Og brett bare med kasser, liten tid, du kunne ikkje bevege deg og hadde uendelig med ninja rope. Var mycket festelig når me satt 3-5 stk i lag.

Lenke til kommentar

Jeg sliter kolossalt med å få til å sikte godt med så godt som alle våpen i Worms 3D (demoen vel og merke). Vet jeg må i 1st person, men syns det er for upresist uansett. Treffer bestandig over eller for kort...

Var mye letter å "skyte seg inn" i de gamle worms-spillene. Etter ett skudd kunne man kjapt regne seg fram til hvor mye/mindre kraft/vinkel man burde kjøre på neste skudd, selv om ormene flytta på seg i mellomtida.

Worms Armageddon har jeg spilt utallige timer multiplayer med kompiser/venninner. Det er et spill jenter tar veldig lett til seg :)

"Ormene er jo rosa, også så søte stemmer..og så kan jeg SPRENGE dem! mwaahah!"

Lenke til kommentar

Worms3D er i mine øyne årets spill, DEFINITIVT! Var skikkelig redd for at de skulle ha tabbet seg ut kraftig når de gjorde et hopp inn i en ekstra dimensjon, men nei! Worms 3D er KONGE! Har spilt så mye av 2'ern at CDen sikkert er slitt :)

Merker også at det å sikte er blitt mye værre nå. Synes det bare er greit jeg. Det jeg derimot ikke liker er at med Ninja Rope kan man ikke svinge seg til venstre og høyre, kun frem/tilbake og opp/ned. Det er et 3D-spill for pokker! I tillegg kan man ikke svinge seg over kanter og slikt. Altså, stå under et stup, skyte rett under toppen og slenge seg over hele greia. Har ikke greid det so far uansett :(

Men ellers er det helt hysterisk morsomt, rått og spesielt. Liker *meget* godt den random-map tingen dems. Fungerer heeelt perfekt! :D

Til Xbox var det derimot litt anderledes. F. eks kan du bare glemme sikting, uansett hva :D Der er det det Baseball Bat og dynamitter som gjelder. Greier du å sikte inn skikkelig der, DA er du god! :D

Lenke til kommentar
Det jeg derimot ikke liker er at med Ninja Rope kan man ikke svinge seg til venstre og høyre, kun frem/tilbake og opp/ned. Det er et 3D-spill for pokker! I tillegg kan man ikke svinge seg over kanter og slikt. Altså, stå under et stup, skyte rett under toppen og slenge seg over hele greia. Har ikke greid det so far uansett :(

Bruk piltastene til å svinge fra side til side mens du bruker ninjarope, og backspace for å droppe en dynamitt, mine eller lignende..

Lenke til kommentar
Worms3D er i mine øyne årets spill, DEFINITIVT! Var skikkelig redd for at de skulle ha tabbet seg ut kraftig når de gjorde et hopp inn i en ekstra dimensjon, men nei! Worms 3D er KONGE! Har spilt så mye av 2'ern at CDen sikkert er slitt :)

Min Worms 2 CD var så slitt at eg måtte brenne ein kopi som eg brukte. Eg kom nettopp på de gamle Worms 2 filmene, de MÅ eg bare sjå igjen.

*Finne CD*

Eg har ikkje skaffet meg W3D enda, men det er ikkje lenge til.

Lenke til kommentar

JEG trenger intro sangen til det første worms spillet....Hvis noen vet om en plass jeg kan få tak i den (utenom å kjøpe spillet), vær snill å enten skrive linken i denne diskusjonen eller skrive mail til meg.

Sangen er rett og slett über alles og setter definitivt stemningen i meg når jeg skal spille worms :-)

Lenke til kommentar
JEG trenger intro sangen til det første worms spillet....Hvis noen vet om en plass jeg kan få tak i den (utenom å kjøpe spillet), vær snill å enten skrive linken i denne diskusjonen eller skrive mail til meg.

Sangen er rett og slett über alles og setter definitivt stemningen i meg når jeg skal spille worms :-)

Nononono! INGEN musikk slår introsangen til W3D! Den er jo vannvittigt morsom!

Og det med ninjarope har jeg nok prøvd en del ganger. Får aldri helt dreisen på den. Jaja, øvelse gjør mester :/

Lenke til kommentar

Sangen er rett og slett über alles og setter definitivt stemningen i meg når jeg skal spille worms  :-)

Nononono! INGEN musikk slår introsangen til W3D! Den er jo vannvittigt morsom!

Og det med ninjarope har jeg nok prøvd en del ganger. Får aldri helt dreisen på den. Jaja, øvelse gjør mester :/

ja introsangen er rå !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...