Ovidia2 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Lady in red Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Også en type portrett, men annerledes enn det vi vanligvis ser fra deg. Klart V1 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg ser du holder litt avstand til modellen denne gang. Akkurat her er det vel greit med plassering midt i "smørøyet". I V2 blir det som å fotografere fugl og dyr for de snur jo også stort sett ræva til fotografen. Men hu holder seg godt fast for ikke å ramle utav bildet til høyre ser jeg. Joda, skråstilt kamera kan ofte gjøre bildene litt mer spennende. Roar Lenke til kommentar
J.W Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kult bilde. Likte V1 best. Synes det ble en kul effekt av stolpene, betongveggene og taket. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg tror jeg liker den åpne løsningen i h.versj. Hadde nok selv luket strået. Ser at det også har en effekt samtidig som den effekten går begge veier : ) Godt å se at dama ikke blir stående i et skyggeparti, men heller som her med god belysning og mye flott slitasje opp mot taket. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Tusen takk alle sammen for de hyggelige tilbakemeldingene! Ja det lange strået synes jeg skulle være med for å skape mer dybdefølelse i bildet. Og at det ikke skulle være så statisk. Hilsen Tove Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Som mann er det jo vanskelig å ikke like disse bildene. V2 synes jeg kanskje var best, et litt mer utfordrende bilde som man på en måte må ta stilling til og en veldig ren komposisjon. V1 synes jeg henger litt på at komposisjonen nesten er symmetrisk. Når det blir så nærme å være symmetrisk, men ikke blir det, så klarer jeg ikke å la være å henge meg opp i det. Det er da det at broen oppe går ut litt forskjellig høyde som ødelegger, og hadde du flyttet deg litt så hadde det blitt helt riktig. Eventuelt litt til andre siden og unngått symmetrien. Dette er sikkert smak og behag, men det var det første jeg tenkte når jeg så dette bildet. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg