mk1 black limited Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 De av dere som har OWL eller andre strømforbruksmålere (jeg har også en NorthQ Z-waveenhet), hvordan logger dere strømforbruk i HS3? Jeg trodde/håpte at dette skulle gå automagisk med Energy-funksjonen i HS3, men den ser ut til å bare være opptatt av de mindre plug-in strømmålerne jeg har (typisk Fibaro wallplug og slikt). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Ja, til alle tredjepartsutviklere har implementert Energy delen av HS, så er det lite poeng i å se på den etter mine øyne. Jeg bruker Device History. En glimrende plugin til å logge historikk og lage fine grafer. (Jeg begynte på en lik plugin, men det var enklere og raskere å heller kaste penger på problemet. Utvikleren er forøvrig en hyggelig fyr. ) Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Ja, til alle tredjepartsutviklere har implementert Energy delen av HS, så er det lite poeng i å se på den etter mine øyne. Jeg bruker Device History. En glimrende plugin til å logge historikk og lage fine grafer. (Jeg begynte på en lik plugin, men det var enklere og raskere å heller kaste penger på problemet. Utvikleren er forøvrig en hyggelig fyr. ) Ja, så på HS-forumet også at du anbefalte denne, så da går jeg vel for det. Synd det ikke er mer støtte for Energy-databasen i HS3. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Kommer nok litt etter hvert. Men jeg forstår ikke helt hva de har tenkt med. Strømforbruk er jo vel og bra, men det er så mye annet som er minst like interessant å logge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå