Orfus Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Politihøgskolen avd Kongsvinger!! 1 Lenke til kommentar
MatIsa Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Ahh! Eksisterer det et uteliv der? Sånn ellers er det vel ikke veldig langt til Fredrikstad/Sarpsborg? Jeg er ikke så veldig oppdatert, men jeg har en del venner som pleier å dra på Mikrobryggeriet. Der er det en del konserter, og visstnok god øl. Ellers finnes det ingen nattklubber. Fredrikstad og Sarpsborg er begge en relativt kort busstur unna Endret 29. juli 2015 av MatIsa 1 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Nautikk hos Høyskolen I Ålesund og Nautikk hos Universitet i Nordland. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Kom selvsagt inn på påbygg. Fa*en møkkaskole 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Helt glemt å skrive hva jeg kom inn på, selv etter å ha fulgt tråden siden starten... Ble Informatikk ved NTNU på meg, får se hvordan det går... Lenke til kommentar
Tsukeo Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Søkte først realfagsforkurs, men kom ikke inn. Søkte deretter på sosiologi og engelsk årsstudium, og håper å få komme inn på engelsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå