Stoddart Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Bachelor Økonomi og Ledelse i Kongsberg! Greit det, så da er det bare å finne ett sted å bo i Drammen, pendling - FTW! Hvorfor ikke finne et sted å bo i Kongsberg? Skal da ikke si noe jeg akkurat, når jeg flytter til Tønsberg og skal gå på skole i Horten Har en (mye) bedre halvdel som har fått jobb i Oslo, men som ikke ønsker å bo i Oslo. Og ganske så midt i mellom Oslo og Kongsberg ligger Drammen 1 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Noen her som vet når opptakskravene på samordna opptak blir oppdatert fra 2014 til 2015? Endret 21. juli 2015 av Dolandyret Lenke til kommentar
Visum Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Noen her som vet når opptakskravene på samordna opptak blir oppdatert fra 2014 til 2015? 29.juli, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Synonymt Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Noen her som vet når opptakskravene på samordna opptak blir oppdatert fra 2014 til 2015? http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/15/poenggrenser_2015_2014.html Lenke til kommentar
etan-2-ol Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Noen her som vet når opptakskravene på samordna opptak blir oppdatert fra 2014 til 2015? http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/15/poenggrenser_2015_2014.html Blir ikke de endelige opptakskravene oppdatert etter suppleringsopptaket? Altså etter 29.Juli? Linken viser til poenggrenset etter hovedopptaket. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Noen her som vet når opptakskravene på samordna opptak blir oppdatert fra 2014 til 2015? http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/15/poenggrenser_2015_2014.html Blir ikke de endelige opptakskravene oppdatert etter suppleringsopptaket? Altså etter 29.Juli? Linken viser til poenggrenset etter hovedopptaket. Stemmer det, men inntil det legges poenggrensene ved hovedopptaket ut. Lenke til kommentar
privatisten914 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Noen som er på venteliste på medisin Ordinær kvote? Jeg er som nummer 4, håper inderlig jeg kommer inn. Noen andre? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Noen som er på venteliste på medisin Ordinær kvote? Jeg er som nummer 4, håper inderlig jeg kommer inn. Noen andre? Hvilket universitet? Lenke til kommentar
privatisten914 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Noen som er på venteliste på medisin Ordinær kvote? Jeg er som nummer 4, håper inderlig jeg kommer inn. Noen andre? Hvilket universitet? NTNU, snittet mitt var 67,0 altså likt som den siste som kom inn. Ergo må de 3 foran meg også ha 67,0. Noen andre? Noen sjangse for å komme inn? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Du logger deg inn, finner studiet, sender søknad slik du gjorde første gang, også må du sende papirene til lærestedet du søkte plass på om du ikke har det digitalt, (Er usikker på denne biten, da jeg ikke har papirene digitalt) Vet du om det er en frist for å legge inn søknader på restetorget? Jeg vet at svarfristen er i dag, men kan man legge inn søknader på ledige studieplasser etter den? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg er usikker, men skal jeg tippe så er det vel åpent frem til skolestart i august. Men som sagt, jeg tror. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Du logger deg inn, finner studiet, sender søknad slik du gjorde første gang, også må du sende papirene til lærestedet du søkte plass på om du ikke har det digitalt, (Er usikker på denne biten, da jeg ikke har papirene digitalt) Vet du om det er en frist for å legge inn søknader på restetorget? Jeg vet at svarfristen er i dag, men kan man legge inn søknader på ledige studieplasser etter den? Noen som vet? Svarfristen på ledige studieplasser er ikke i dag. Den er på onsdag. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Svarfristen på ledige studieplasser er ikke i dag. Den er på onsdag. Hvor fant du den informasjonen? Vet du når søknadsfristen på ledige studieplasser er? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Svarfristen på ledige studieplasser er ikke i dag. Den er på onsdag. Hvor fant du den informasjonen? Vet du når søknadsfristen på ledige studieplasser er? Fra min egen side inne på Samordna Opptak.. Samt SMS og epost fra SO. Jeg vet dessverre ikke hva fristen er. Ring SO i morgen og hør (pass på korte åpningstider).. Lenke til kommentar
Fizy Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Selv kom jeg inn på bachelor i informasjonssystemer i Halden. Hadde i utgangspunktet gått all-in på informasjonsvitenskap ved UiB siden jeg lå 0,5 over snittet fra i fjor, men det økte jo selvfølgelig med 0,6 og fikk en kjip ventelisteplass. Halden as, er det noe stas der bortsett fra svenskegrensa rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Noen her som har studert ved HiHM camp. Hamar, UiA camp. Kristiansand, eller ved HiL? Sliter voldsomt med å velge, merker jeg.. Er snakk om årsstudium i enten samfunnsfag, historie eller Internasjonale studier m/ historie.. Redd vanlig historie blir litt tørt.. Lenke til kommentar
MatIsa Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Selv kom jeg inn på bachelor i informasjonssystemer i Halden. Hadde i utgangspunktet gått all-in på informasjonsvitenskap ved UiB siden jeg lå 0,5 over snittet fra i fjor, men det økte jo selvfølgelig med 0,6 og fikk en kjip ventelisteplass. Halden as, er det noe stas der bortsett fra svenskegrensa rett rundt hjørnet? Har bodd i Halden hele livet, det er en ganske grei og rolig by. Det er nok ikke det mest spennende stedet å bo, men det avhenger naturligvis av interessene dine Lenke til kommentar
Fizy Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Selv kom jeg inn på bachelor i informasjonssystemer i Halden. Hadde i utgangspunktet gått all-in på informasjonsvitenskap ved UiB siden jeg lå 0,5 over snittet fra i fjor, men det økte jo selvfølgelig med 0,6 og fikk en kjip ventelisteplass. Halden as, er det noe stas der bortsett fra svenskegrensa rett rundt hjørnet? Har bodd i Halden hele livet, det er en ganske grei og rolig by. Det er nok ikke det mest spennende stedet å bo, men det avhenger naturligvis av interessene dine Ahh! Eksisterer det et uteliv der? Sånn ellers er det vel ikke veldig langt til Fredrikstad/Sarpsborg? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Selv kom jeg inn på bachelor i informasjonssystemer i Halden. Hadde i utgangspunktet gått all-in på informasjonsvitenskap ved UiB siden jeg lå 0,5 over snittet fra i fjor, men det økte jo selvfølgelig med 0,6 og fikk en kjip ventelisteplass. Halden as, er det noe stas der bortsett fra svenskegrensa rett rundt hjørnet? Har bodd i Halden hele livet, det er en ganske grei og rolig by. Det er nok ikke det mest spennende stedet å bo, men det avhenger naturligvis av interessene dine Ahh! Eksisterer det et uteliv der? Sånn ellers er det vel ikke veldig langt til Fredrikstad/Sarpsborg? Ca. 35km fra Halden til Fredrikstad. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå