Gå til innhold

Hva kom du inn på?

Anbefalte innlegg

Bachelor Økonomi og Ledelse i Kongsberg!

Greit det, så da er det bare å finne ett sted å bo i Drammen, pendling - FTW!

Hvorfor ikke finne et sted å bo i Kongsberg? Skal da ikke si noe jeg akkurat, når jeg flytter til Tønsberg og skal gå på skole i Horten

Har en (mye) bedre halvdel som har fått jobb i Oslo, men som ikke ønsker å bo i Oslo. Og ganske så midt i mellom Oslo og Kongsberg ligger Drammen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som er på venteliste på medisin Ordinær kvote? Jeg er som nummer 4, håper inderlig jeg kommer inn. Noen andre?

Hvilket universitet? 

NTNU, snittet mitt var 67,0 altså likt som den siste som kom inn. Ergo må de 3 foran meg også ha 67,0. Noen andre? Noen sjangse for å komme inn?

Lenke til kommentar

Du logger deg inn, finner studiet, sender søknad slik du gjorde første gang, også må du sende papirene til lærestedet du søkte plass på om du ikke har det digitalt, (Er usikker på denne biten, da jeg ikke har papirene digitalt)

Vet du om det er en frist for å legge inn søknader på restetorget?

Jeg vet at svarfristen er i dag, men kan man legge inn søknader på ledige studieplasser etter den?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er usikker, men skal jeg tippe så er det vel åpent frem til skolestart i august. Men som sagt, jeg tror.

Lenke til kommentar

Du logger deg inn, finner studiet, sender søknad slik du gjorde første gang, også må du sende papirene til lærestedet du søkte plass på om du ikke har det digitalt, (Er usikker på denne biten, da jeg ikke har papirene digitalt)

Vet du om det er en frist for å legge inn søknader på restetorget?

Jeg vet at svarfristen er i dag, men kan man legge inn søknader på ledige studieplasser etter den?

Noen som vet?

Svarfristen på ledige studieplasser er ikke i dag. Den er på onsdag.

Lenke til kommentar

Svarfristen på ledige studieplasser er ikke i dag. Den er på onsdag.

Hvor fant du den informasjonen?

Vet du når søknadsfristen på ledige studieplasser er?

Fra min egen side inne på Samordna Opptak.. Samt SMS og epost fra SO.

1bec6b383918f4518e41a62e1aa419f8.png

fc9b83a9f23a560604f561c13c03e74d.png

320a1b7bd55b85d9d5e61f2dac641058.png

Jeg vet dessverre ikke hva fristen er. Ring SO i morgen og hør (pass på korte åpningstider).. :) 

Lenke til kommentar

Selv kom jeg inn på bachelor i informasjonssystemer i Halden. Hadde i utgangspunktet gått all-in på informasjonsvitenskap ved UiB siden jeg lå 0,5 over snittet fra i fjor, men det økte jo selvfølgelig med 0,6 og fikk en kjip ventelisteplass. 

Halden as, er det noe stas der bortsett fra svenskegrensa rett rundt hjørnet?

Lenke til kommentar

Selv kom jeg inn på bachelor i informasjonssystemer i Halden. Hadde i utgangspunktet gått all-in på informasjonsvitenskap ved UiB siden jeg lå 0,5 over snittet fra i fjor, men det økte jo selvfølgelig med 0,6 og fikk en kjip ventelisteplass. 

Har bodd i Halden hele livet, det er en ganske grei og rolig by. Det er nok ikke det mest spennende stedet å bo, men det avhenger naturligvis av interessene dine

Lenke til kommentar

Har bodd i Halden hele livet, det er en ganske grei og rolig by. Det er nok ikke det mest spennende stedet å bo, men det avhenger naturligvis av interessene dine

Ahh! Eksisterer det et uteliv der?

Sånn ellers er det vel ikke veldig langt til Fredrikstad/Sarpsborg?

Lenke til kommentar

Ahh! Eksisterer det et uteliv der?

Sånn ellers er det vel ikke veldig langt til Fredrikstad/Sarpsborg?

Ca. 35km fra Halden til Fredrikstad.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...